Goeie morgen dat is nog 's wakker worden

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
Zo dit is leuk wakker worden, met Jenya.
Heb haar even ondergebracht in de burcht voor een keuring door BT.

Kom zelf op een dikke 6 vanwege de volgens mij nep tieten, maar de rest is van redelijke kwaliteit, of ben ik nu nog niet goed wakker BT? :biggrin:

leuk ding en nog een moslima ook ;)
volgens ons tussen een 5 en een 6 in maar dat mag niet van BT dus (naar boven afgerond) een 6

Twijfelachtige eer, maar volgens mij zijn het neptieten en besloten is dat alle van neptieten voorziene modellen een standaard onvoldoende krijgen. Van mij een 5 dus, maar als de nieuwe regeling er niet was geweest, was het inderdaad een 6 geworden.

Zo Big Henk was dat even wakker worden

Nou hij is best nog bij want hij gaf haar zelf ook een 6.
We keuren dan ook op kwaliteit, niet op bespringbaarheid want dan wil ik er ook nog wel naast wakker worden hoor, ondanks onvoldoende.:biggrin::sex:

ik begin nu toch wel echt te twijfelen aan de kennis van onze keurmeesters.

Zowat iedere beoordeling levert neptieten op.

Als onafhankelijk LID zou ik in het vervolg de kenmerken opgenoemd willen hebben waaraan te zien is dat het nep is.

Sneetje onder de borst, oksel tepel ed.

Dus beter toegelicht aub.

Een sneetje is niet altijd zichtbaar dat is vaak ook goed weggewerkt als je een echt goede ingreep hebt gehad.
Waar je bijv. neptieten goed aan kunt herkennen, is dat die ook rechtop danwel bol blijven staan als de te keuren persoon op de rug ligt.

Ook borsten wat (als ze rechtop staat) zo enorm strak en bol naar voren steken zijn duidelijk neptieten.
Er is ooit in het verleden een test geweest hier op Duck, of je kon herkennen of het wel of niet neptieten waren. Als ik me niet vergis haalde ik daar toen al een 9 of een 10 en toen was ik nog aan het leren voor keurmeester. Dus de kennis is hier wel aanwezig, geen nood.:biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan