Goeie setting

A

afenis

Hallo,

ik zoek graag een dreambox setting waar de Belgische,Hollandse,Sky De,Franse, Arabische en de Indische zenders. Ik weet dat dat heel veel gevraagd is maar ben al zeker een week opzoek maar heb niets gevonden dat bij mij past en kan dat ook niet zelf maken:p Meschien kunnen jullie mij iets aanbieden.

Alvast bedankt!

Er staat een goede zenderlijst in onze downloadsectie, alleen zal deze vermoedelijk niet voldoen aan jouw Arabische en Indische wensen.

Voor Arabisch misschien eens bij de aanwezige zenderlijsten in het addon menu van de Dreambox kijken van je firmware.

De meeste Arabische zenders vindt je wel op Hotbird. Maar v.w.b. Indische zenders hoop ik dat een andere gebruiker je daarmee helpen kan want daar heb ik geen verstand van.

Andere optie is een zo goed mogelijke zenderlijst nemen en die dan zelf aanpassen verder.

Hallo,

ik heb juist een goeie settinglijst gevonden waar alles in zit dat ik nodig heb maar heb nu 1 probleem. De Indische en de Arabische kan ik niet ontvangen. Kan je me helpen met de configuratie van de tuner? Ik heb 4 LNBS bij mij schotel buiten maar heb hulp nodig bij de configuratie.

Alvast bedankt!

Het zou natuurlijk al veel helpen als we wisten op welke satellieten die 4 lnb's dan uitgericht staan.

Ook zou het nog makkelijker zijn als we wisten op welke satellieten de zenders zitten die je wilt ontvangen.

Hallo,

eigenlijk weet ik dat niet precies want er kwam iemand bij mij en heeft de schotel gedaan. Moet ik gewoon niet bij de tunerconfiguratie A/B/C/D astra of hotbird ofzo doen?

Mvg

Kun je die iemand dan nog bereiken?

Zijn het vier lnb's en een disqC switch er tussen?

Als die iemand bij je in de buurt woont vraag of hij ze even instelt hier op het forum gaat dat nooit lukken als je niet weet welke lnb op welke satelliet is uitgericht.

Als je wel weet welke het zijn kun je het zo doen,

DisqC 1.0 gebruiken en bij een Dreambox is het dacht ik dan bijvoorbeeld,

Astra1 19.2 oost disqC 1.0 op AA

Astra3 23.5 oost disqC 1.0 op BB en dan verder CC en DD

Maar ik ben er bij een Dreambox niet echt zeker van dus verbeter me maar.:)

een geldige smartcard.

;)

Nr.10

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan