Goeimorgen Keurmeester...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
800
Punten
113
Leeftijd
60
Wakker???

Nou aan het werk dan!

Cikita

Da's al stukken beter. Kritiekpunten c.q. ter verbetering: nagels en linker tepel. Verder mooie borsten, leuk koppie en leuke 'garage'. Een 7,5 van ons.

Dat is wel de opslag garage van al de gestolen fietsen.......

eendenteam;197791 zei:
Da's al stukken beter. Kritiekpunten c.q. ter verbetering: linker tepel. .

Die linkertepel is er wel uit te zuigen...

pikkie;197793 zei:
Dat is wel de opslag garage van al de gestolen fietsen.......

Ik wil ze ook wel in de garage van Eleonora rijden hoor. :biggrin: :sex:

Je ging goed maar het is nu weer mis met je....

Wakker? Om 09.05 uur? Voel jij je nog lekker? Een goede keurmeester moet uitgeslapen zijn om zijn werk gedegen te kunnen doen.:)

@Eendenteam: Wij werken niet met halve punten wordt dus afronden naar boven of naar beneden.:)

Ik doe vannacht even keuren, de kids kijken mee hier.:biggrin:

BT jong geleerd is oud gedaan en dronken mensen en kinderen vertellen de waarheid...

Exact, en die van mij vertellen dus ook de waarheid aan mama dat pappa weer op de pc naar lekker wiever zat te kijken.:biggrin::biggrin:

Afijn, ik ben niet echt gecharmeerd. Beetje lang gezicht, sowieso te lange nagels, formaat voorgevel is in orde maar te hangerig en ook nog wat plat aandoend en aan 1 kant klopt er iets niet met een tepel (goed gezien Eendenteam).
Teennagels zijn ook te lang, poes is goed alhoewel de mossel er wat gebruikt uit ziet.

Verder wordt er te weinig gelachen en met alleen een leuke kop en een redelijke poes krijg je bij mij niet meer dan een 6. Weliswaar afgerond naar beneden, want wij doen niet aan halve punten geven. Dit zou overigens een 6,3 geweest zijn als er al met tiendes gewerkt zou moeten worden.
Het popje lijkt beter te scoren dan ze daadwerkelijk doet als je ze op het eerste gezicht ziet, maar terdegen onderzoek en een kennersblik prikt daar wel doorheen. Knap staaltje misleiding van Ome Freggel, alleen niet gelukt.;)

Eleonora is een heel ander verhaal, die krijgt wel een 7 van me. Weliswaar net nog afgerond naar boven. Waarom? Mooie blik, kan tenminste wel lachen, of althans glimlachen, mooie lange haren, lekker kontje en geen lange nagels.
Helaas iets te weinig vriendelijke blik, kale poes en te kleine tieten, tja dat zorgt voor behoorlijk puntenaftrek weer.:biggrin:

Maargoed we gaan er nog eentje tegenaan gooien, en dan ben ik voor vandaag weer rustig.

Eentje met een mooie fiets :sex:

Hey Freggel dat is big henk zijn bike hoor...dieffffffffffffffff

Ja nou die was ik al een tijdje kwijt ja. Maar het is we lekker te weten dat er door haar gebruik van wordt gemaakt en niet die freggel zelf.
De rekening voor de bike komt nog wel. :biggrin:

Ooooh.... geen wonder... trouwens een dubbele posting van freggel1? Vreemd.:biggrin:
Maarreh.. nu begrijp ik ook waarom er opeens kwaliteit tevoorschijn komt. Ondanks dat ik niet goed nagels kan kijken enzo verdient deze zomaar een 7 die tegen een 8 aanloopt, alleen al op de eerste blik.
Maarja, als het van Big-Henk gejat is, kan ik me levendig voorstellen dat die punten zo omhoog schieten, deze is immers gewend met kwaliteit om te gaan.;)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan