Gold*Card handleiding en/of helpfile

D

Dr.Muesli

Onlangs kreeg ik een Infinity Advanced SmartCard Programmer, te verbinden met de RS232 poort van de pc. Ik kreeg er ook het programma Gold*Card v1.40 bij, maar helaas niet het helpfile (Keymast.hlp) of een gebruikershandleiding. Ook intensief speuren met Google, AltaVista en Yahoo hielp me niet verder. Ook zoeken bij Infinity levert slechts usb-apparaten op.
Wie kan mij helpen aan dat helpfile en/of aan de manual vanm Gold*Card v1.40??

Bij voorbaat dank,

Dr.Muesli
 
Dr. Muesli we hebben je bericht verplaats naar een ander forum, omdat het meer met satelliet te maken heeft dat met computer en netwerk.

Wat je vraag betreft het volgende:

- de helpfile hebben we niet
- kiijk hier eens en je vindt een heleboel info, maar als je hier klikt ga je direct naar het antwoord op jouw vraag.

Suk6
 
eendenteam zei:
Dr. Muesli we hebben je bericht verplaats naar een ander forum, omdat het meer met satelliet te maken heeft dat met computer en netwerk.

Wat je vraag betreft het volgende:

- de helpfile hebben we niet
- kiijk hier eens en je vindt een heleboel info, maar als je hier klikt ga je direct naar het antwoord op jouw vraag.

Suk6

Het is uiteraard jullie recht als eendenteam om het bericht te verplaatsen, maar ik zat nog niet bij de satellieten, maar nog meer te knoeien met de eerste probeerselen met een smartcard.
De genoemde site en info was mij bekend. Alleen wat doen die andere schakelopties? Als ik de melding krijg :"Invalid fuses on card" Wat betekent dat concreet? Dat soort dingen hoop ik het helpfile cq. manual te vinden.
Mogelijk zegt iemand ook dat ik het ding met een hamer moet bewerken en gewoon een modernere(?) programmer moet aanschaffen. Da's ook een optie.
Dus hellup!

Groet'n, Dr. Muesli
 
volgens mij betekend dat dat je goldcard naar de kloten is dus ff nieuw kaartje halen lijkt mij zo
 
Het ligt er helemaal aan wat je precies met je goldcard wil doen.

Als je gewoon een standaard bestand naar de kaart wil schrijven voldoet bijna ieder modern programma.

Veel hele oude software werkt nog alleen via de seriele poort van de PC.

Als je een infinity programmer hebt krijg je er gratis software bij die keurig via het moderne USB werkt.

De infinity phoenix werkt zelfs via USB ?n serieel.

De infinity unlimited heeft een virtuele compoort die beide over USB kan behandelen.

Standaard files schrijf je gewoon de processor (flash) file naar de kaart ?n de data (eeprom) file naar de kaart.

Kaartje kapot ? wellicht met een unlooper weer te corrigeren als het een softwarematig probleem is, maar vaak is het veel goedkoper om een nieuw kaartje te kopen van een paar euro.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan