goldwafer & vp20

F

Franky

Ik ben nu al 3 dagen bezig om een GW kaartje beeld te laten

geven.

Ik gebruik chipcat en een vp20.

Ik heb al tig pic en eeprom files erin geladen.

Ook al heel wat keys aangepast m.b.t. 0019 maar nog steeds niet gelukt om er maar een beeldje uit te persen.

Heb een Nokia 9600 met een Aston 1.03

Kan iemand mij een goede Faq sturen of andere info dat mij een beetje verder kan helpen.

Ik heb een super faq html file, maar helaas in Italiaans over alles met Seca en GW.

Zoiets in het Ned of Eng. zou ook welkom zijn.

Vooral uitleg over ppua en pmb is welkom.

Voorbaat dank,

chipcat@bucom.net

 
Mijn ervaring met Chipcat is dat deze op veel PC`s niet werkt.

Probeer liever Icprog, deze werkt veel stabieler maar vergt wat meer handelingen.

Suc6!!

 
Zo te zien gaat het proggen wel goed, dus dat zal het niet zijn denk ik Gup.

Gebruik je een echte Goldwafer of z'n groene maatje?

Op een groene zitten nog wel eens extra aansluitingen om de eeprom rechtstreeks te benaderen (pins 4+8, links)

Daar kan deze Aston versie niet tegen, plak ze dan af.

 
Ik gebruik gewoon de echte gouwe kaartjes.

Ik heb ook andere liggen zoals 8515 en 2323, maar stapje voor stapje natuurlijk.

Tussen haakjes (mijn mm9500 heeft geen signaal meer ???? sinds een uur.... de mm9600 wel ra ra ra zijn er problemen hoog boven ons)

chipcat@bucom.net

 
ik lees dat je een 103 cam hebt deze kan niet overweg met de piccodes die er op het moment zijn omdat deze te veel providers kunnen openen. je mag er maar 7 of 8 op de kaart hebben staan.

met secautil kun je zelf de meeste picfiles editen als je er niet meer als 7 opzet zul je zien dat het wel werkt

 
Ik neem aan dat je de eeprom hex bedoeld, ik gebruik de satturk file, deze is speciaal voor aston (0000 + 7 provs.)

Ik gebruik de keys van juni:

CHANNEL C*N*L+ DIGIT*AL

IDENT 00 19

INDEX 0C KEY 30 87 F4 0B 42 6D 6F AA **

INDEX 0D KEY 59 AF C8 44 50 EE 7A 24 *

INDEX 0E KEY 09 A6 EE D1 D1 09 7B E5 *

En PBM maakt niet zoveel uit dacht ik op een 9600 met Aston 1.03

Vergeet ik iets, of ben ik ben ik maf aan het worden...

chipcat@bucom.net

 
ja dan zou het moeten werken pbm maakt wel uit maar die zullen waarschijnlijk wel goed staan.

herkent de cam de kaart wel kun je in het menu zien welke providers er op de kaart staan.

 
heb zelf geen 9600 maar een echostar.

maar in de nokia zal ook wel een cam menu zitten lijkt mij, maar zoals ik al zeg heb er zelf geen een misschien iemand anders hier die daar een antwoord op heeft

groeten blokker

 
Ik denk wel dat ie de kaart ziet.....

Als ik de 0019 eraf haal dan zegt de mm9600

you have no rights to watch this channel of zoiets.

chipcat@bucom.net

 
Hi Frankie,ik heb een Hummie met een 1.03 en een vp20.Ik programmeer me,n gw altijd met picprog en winphoenix en heb daar nooit problemen mee,dus probeer het eens met deze twee.

greetings goto.

 
@ Franky: cam menu: menu 8-3-4 ......

 
Het werkt....... !!!!!!

Ik had de verkeerde pic geladen, het bleek dus dat als je de eeprom laad met 1 + 7 provs dan moet je daar ook een

aparte pic voor hebben.......

Denktenk bedankt voor de info voor dvb2000 (8.3.4)

Ik ga weer verder expirimenteren.

Ga nu eens een 2323 en een 8515 proberen.

Eerst ff uitzoeken waarvoor die dipswitches op die 8515 zijn

Thx allemaal

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan