Google Earth 4.2 Nederlands

Bones

Addicted Member
Lid sinds
13 feb 2008
Berichten
1.567
Waarderingsscore
18
Punten
38
Leeftijd
65
Locatie
17km oostelijk van Amsterdam
De harde schijf van mijn pc heb ik onlangs leeggehaald en ik heb alle programma's opnieuw geïnstalleerd.

Ik had vroeger Google Earth versie 4.2 (Nederlands), maar het lukt me niet meer om die versie er in te gooien, ik krijg nu automatisch de versie 4.3.7204.836 (ook een nederlandse versie)

Deze versie vindt ik echter niet zo geweldig omdat er geen "Sightseeing" in zit.

Ik heb al diverse keren getracht om de 4.2 er weer in te gooien via diverse sites, (nadat ik de 4.3.7204.836 uit mijn software had verwijderd en uit de programmfiles), maar automatisch pakt ie toch iedere keer weer de 4.3.7204.836

Wie weet raad?

Bedankt alvast,

Bones.

 
Wat je eens kunt proberen is om die 4.3.7204.836 helemaal te deinstalleren.

Controleer daarna of alle directory's ook weg zijn.

Neem dan CCcleaner en laat deze zijn werk over de HD en over de registry doen. Met een beetje geluk haalt hij dan de registry verwijzingen er ook uit die eventueel nog verborgen staan en er door de nieuwe Google Earth in gezet zijn.

Daarna weer proberen de gewone versie 4.2 te installeren en hopen dat het dan wel lukt. Zoniet, dan zal het even verder zoeken zijn, ik gebruik zelf Google Earth niet.

Misschien is die Sightseeing wel nog los te installeren op een of andere manier, ik heb geen idee.

 
Hoi BT!

Bedankt voor je antwoord.

Ik ga er mee aan de slag.

Groetjes,

Bones

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan