GooOS (google operating system)

Ze worden steeds gekker bij Google. Maar het is wel leuk, ben reuze benieuwd wat dit weer in de toekomst brengen gaat.:)
 
Ehhh

'Tis wel een berichtje uit April 2004 hoor.
De toekomst daar, is heden..
En gezien de maand waarin het gepubliceerd is, ook maar ff een pakkie zout achter de hand houden.
 
Ahja, inderdaad, daar had ik nog niet opgelet op die datum, normaliter mag men er van uit gaan dat de poster zoiets doet.:biggrin:
De datum is geen 1 april, maarja als er na 3 jaar nog niets van is gekomen zal het ook wel niet meer gebeuren.
 
Voor buitenlandse zaken hebben we Ploeger al, die heeft namelijk werkervaring omdat die in het buitenland gewoond heeft.:biggrin:
Maar binnenlandse zaken is wel nog vrij voor je.;)
 
Inderdaad....ik heb dat ook over het hoofd gezien. Nu staat dit (nieuwtje!!!) ineens in een ander daglicht. Maar wie weet of het ooit nog een zal komen. Sorry nog....Prettig week-end allemaal.

Groet v/d Satrat.
 
Is niet erg Satrat, kan iedereen wel eens gebeuren en wie weet wordt dit oudje toch nog wel eens ooit een nieuwtje.
BeOs heeft er ook lang genoeg over gedaan. Bestaat dat trouwens nog?

Jij ook een prettig weekend!
 
mja k ben in ieder geval blij met gooOS is beter dan microsoft dat zuigt behoorlijk!!! en linux is wel oke ma bijna nix ondersteund t dus k hoop t beste voor gooOS!!!
 
Het blijkt overigens dat gooOS helemaal niet van google is maar gOS is gewoon een Linux distro waarin standaard op de desktop allerlei Google tools al voorgeinstalleerd zijn, dus uitermate geschikt om met google en google artikelen te werken.
 
van google of niet ik heb meer vertrouwn in producten van linux dan van microsoft
 
maar black tiger ik zie nu dat html uit staat eah.. dus het is hier ook niet mogelijk om zeg maar een bericht op te make ofzo met html???
 
Dat klopt inderdaad, html en img code staan uit, dat is uit oogpunt van veiligheidsoverwegingen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan