Graag jullie hulp !!

S

sat4ever

Hallo satvrienden.

De Piraten Box Top 100 Deel 4 en 5 zoek ik.

Wie kan mij helpen??

Groetjes en alvast bedankt,,

Sat4ever,,

deel 4 en 5 ????? box bevat 4 cd's of is wat er op op de newsserver staat een hele oude versie ( ~ 3jaar)

@Matrix, volgens mij doet @Sat4ever het erom, ik heb ook al even gekeken, maar ouder dan 1000 dagen gaat me volgens mij niet lukken...

Maar we zullen er verder eens naar gaan zoeken, ik heb nog wat linkjes bij mijn favo's staan. )

:jow: :jow: :jow:

Lekkere muziek voor de koptelefoon!!!

We zijn aan het slurpen... :biggrin:

En stel dat ik ze heb, dan moet mun postduif weer gaan vliegen.

Mijn slurper is off line gegaan , oftewel naar een andere server verhuisd en dat kon een paar uurtjes duren , is nu al 6 uurtjes down (pay server i-telligent)

Ik heb volgens mij de complete 4cdbox binnen.

@Sat4ever, met welke server download jij?

Als je de post van Mianka neemt, die van 979 dagen dan haal je ze netjes binnen.

die andere moet ik nog even nakijken, van Jollyjoker, maar ik denk dat ik die ook gewoon heb ( 1066d!!! ) .

Eweka

Even een edit, een andere die erbij stond, is ook helemaal compleet, dus je zult het nu toch een keer moeten gaan zoeken in een goede server @sat4ever.

Ik neem aan dat je het over de volgende cd's hebt:

Ik heb binsearch.

Er zijn vier delen van freggel1

Jollyjoker538 post - De piraten box top 100 deel 4. Deze link werkt niet.

42cyber) [01/40] - "De Piraten Box Top 100 Deel 1 - 2.par2 Bij deel 2 mis ik CD 3 die erin staat is de verkeerde..

Dus deel 4 zoek ik nog en een goede deel 2

Gr sat4ever.

@Sat4ever, die van Jollyjoker is ouder, neem die van Mianka, dat zijn dan allemaal wel losse mp3's maar dan heb je hem wel compleet.

Even sorteren en je hebt ze.

En anders deze: klik

Verder kan ik ook niet helpen.

@Sat4ever, ik had het bij de vorige die je zocht al aangegeven, ga eens kijken bij vrijemp.ws, daar staat ook deze 4cdbox er.

Je zult wel iets meer geduld moeten hebben dan via de nieuwsgroepen, omdat het meeste via mu of rs is.

Hehe, het heeft even geduurd, maar nou begrijp ik hem. :biggrin:

Er zijn dus op dit moment van deze collectie 5 volumes van ieder 4 cd's.

Dus in totaal 20 cd's.

Nou weten we wat we moeten zoeken.

Bingo Het kwartje is gevallen:biggrin::biggrin::biggrin:

Knap van jou freggel1 5x4=20 :applaus::applaus::applaus:

Sat4ever..

Yep, dat is idd gevallen, maar is het jouwe ook al gevallen?

Via welke server download jij? Je zegt Binsearch, maar dat is een zoekprogramma. ;)

En heb je de jubileumcd al? top 100 beste van 2010?

Ja die heb ik al freggel1.

Server is tweaknews denk ik kan dat?:cool:

sat4ever..

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan