Graag uw Mening !....

• Topic starter The Green Hornet
  • Startdatum
T

The Green Hornet

"THIS A FREE FILE BY V-KEYS. ( Gevonden op de slovak )
Sorry we are late extraction not possible by us. ( Duhhhhhhhhhh )
Please donate to us to buy m2 and platinium so next time we can give quick files.
A big sorry to all boards and moderators if we have been rude in the past
we beg you upload our mhw files.
Thanks"

Gaat over Conax Tita ...

FF geen gezeik nou ... wat moet je daar nou mee ? geef eens je mening !

GH..

Tsja wat moet je ermee...

Tis commercie, en daar gaan we de laatste 2 jaar al onder gebukt, dus...

Gewoon rustig blijven, en wat vaker langs de Febo gaan, dit helpt echt waar..hehehe

GR Fred.

Tja.. ik zou zeggen schaf bijvoorbeeld een Dbox2 aan.
Die zijn nog volop te koop op E-bay voor ongeveer 100 euro heb je zo'n ding in huis.
En net als de Dreambox alles open.
Geen onkosten voor een Tita, MII, Knot, Cammetjes..
Veel lol voor weinig geld,,,
Heb je iets meer te besteden koop dan een Dreambox.

Kortom laat je niet gek maken maar kijk eerst eens rond.

Hierbij sluit ik me zo juist aan crazymotha....
Het wordt alleen maar gekker op de markt eerst dit en dat en zus zo en nu deze...

Je blijft maar door gaan....kijk eerst goed om je heen en neem dan pas een beslissing wat je wilt nemen of vraagt het na bij je vrienden en collega's.

Het moet niet gekker worden...

Groetjes,
Deliyurek007

" Please donate to us to buy m2 and platinium so next time we can give quick files "

Ik bedoel zonder extracted key is het over ! ..... tssssssssss ........ Donate ...... the fuckers ! ........NIX .. Donate , een MII kaartje mag niet meer kosten dan 15 Eur en een Platinum is het zelfde .. oplichters !

Quick files ... tssssssss ....

denk eens na voorbeeldje conax dicht op een aantal open zoals m2 wat gaan we doen m2 kaartjes kopen toch massaal niet....

Ontkom je der aan????? denk het niet...
Nu waarom niet?????
Omdat we zelf een beetje lui zijn toch??? makkelijk als een ander het voor je doet.....

Dan nu effe terug naar tijd seca1 wie is er rijk geworden de hacker????
Nee helaas de handel bij iedere satboer kon je voor veel geld een goldkaart open toch prijzen van 300 gulden was niets he meneer ... in denhaag......

Tot dat een aantal en ik durf gewoon te zeggen ik was erbij de kaart zelf wist te maken toen was het over goldkaartjes voor een 10 gulden he...
Files op het net.....

Kortom we zullen zelf weer aan de slag moeten willen we ons geld in de zak houden...... toch ik ga wel door hoor maar hoor heel weinig van de anderen......

Een aantal onder ons is ook bezig ze weten wel wie ik bedoel, en gelukkig houden we contact maar kan best begrijpen dat er op dit moment niets los komt....... mag ook niet kan ook niet....

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan