Grandmix?

interceptor zei:
Whatever de quality is...ik kijk uit naar die upload.

Ik gooi nu twee mixen in een upload, en wel de "Spirit of disco" italo edit part one, en een mix die men grandmix 1981 noemt.... schijnbaar van Ben, maar ik weet het niet zeker...

Zodra de uploads voltooid zijn dan komt hier de link te staan. ;)

Freggel1,

Wel een beetje opschieten want dan kan ik hem nog branden, morgenavond ga ik op vakantie.

Alvast bedankt.

;)
Nr.10

Gaan we ze hier helemaal wegzetten of wat????

Zou wel leuk zijn.... :jow:

Maar afijn hier een mix genaamd Grandmix 1981 :jow:

Dream die draait, maar zonder freex en film1, sport1. Maar daar ga ik na mijn vakantie mee verder, want anders zie ik door de bomen het bos niet meer.

Ik heb voor jou nog gebeld maar die zaak was gesloten/vakantie. Hoor je nog meer van.

Liebrand is bijna binnen. Dus die kan ik nog mooi mee branden met de films voor de jongens voor onderweg.

;)
Nr.10

The GRANDMIX 90 was ready to follow , but was canceled due
to changes in the British musical copyright laws.
Misschien dat ie later toch alsnog is gemaakt maar wellicht met andere nummers er in want ik heb hier de Grandmix 1990 wel, dacht ik.

@Freggel1: Zoals gezegd, alles voor 1983 zijn geen Grandmixen. Er zijn wel mixen van Ben Liebrand van voor die tijd, overigens ook erg interessant waaronder die Classics Mix.
Die met popmusic is volgens mij de Classics maar weet ik niet meer zeker.

@Interceptor: Ik wil die Classics wel voor je neerzetten ergens. Kun je bij newsservers? Zoja, gooi ik hem daar wel op, zonee, dan had ik graag alternatieven gehoord waar ik hem dan moet zetten.

@freggel1
Thx. de grandmix 1981...fantastisch gewoon.Nogmaals bedankt voor zoveel goede muziek uit mijn jeugdjaren.

@Black Tiger
Ik ken niets van nieuwsgroepen, wil wel leren indien hulp.

Kan je deze anders niet gewoon uploaden, naar die gratis services als 'freggel1' en 'CO' doet ?
Bedankt bij voorbaat.

freggel1 zei:
Gaan we ze hier helemaal wegzetten of wat????

Zou wel leuk zijn.... :jow:

Maar afijn hier een mix genaamd Grandmix 1981 :jow:

Downen via deze server lijkt mij niet, ook niet als premium. Doe ik iets verkeerd ofzo?? Lijkt mij leuk om wat Liebrand werk binnen te halen, want dat was ook al in mijn tijd (Oooo, wat een nacht....)!!

interceptor zei:
Hier kwam die binnen met 1500KB/s

Tsja. da's niet verkeerd. Ik krijg alleen:

De wachttijd voor de verbinding is verstreken

De server op dl2.share.am doet er te lang over om te antwoorden.

* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.

* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.

* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.

Ik gebruik FF. Zet ik die open dan vliegen de popups van links naar rechts!

Hier binnengeslurpt met Fedora core 5...en ook FF als browser ?

interceptor zei:
@Black Tiger
Ik ken niets van nieuwsgroepen, wil wel leren indien hulp.

Daar hebben wij hier een apart forum voor, lees daar maar eens rond, dan zul je vrij snel begrijpen hoe het met de nieuwsgroepen moet. ;)

Hoi freggel1
Kunnen ze daar ook met Unix systemen overweg.
b.t.w...THX...voor je vorige bijdrage/hulp.

Nou ja, zal allemaal best: voorlopig kom ik daar niet binnen, ook niet via IE en Opera en de firewall uitgeschakeld. Ik kan niet eens inloggen. Iemand een idee?

Via jullie linkje kan ik nergens inloggen. Tik ik de code in, dan krijg ik de melding van 'geen verbinding met de server'. Met gebruikersnaam en wachtwoord kan ik wel inloggen, maar kom dan niet verder dan het upload centre en zie ik geen donload centre. Wie-o-wie?

Een hot item wellicht want ik kom er op dit moment ook niet tussen, ik kijk het wel even af, en anders dan gaat hij wel naar de nieuwsgroepen, of we wisselen hem wel even uit via Gmail oid. ;)

Kan inderdaad Freggel, hij loopt nu wel, maar traag. Binnen is binnen, he? Ik zoek nu eigenlijk nog een overzicht van bestanden, dat zou wel handig zijn.

Ik kijk wel even of ik hem kan posten op die site die Freggel1 ook gebruikte.
Maar eerst nog even checken dat ik niet dezelfde ga posten als die zogenaamde Grandmix 1981.

Dus ik zal even zien of ik een aantal nummers (laat vanavond) kan noemen die er in staat, eerst nu naar de verjaardag van mijn moeder, die is 80 geworden vandaag en da's wel een respectabele leeftijd, dus feest.:)

blokr zei:
Graag.............!! In the mix versies uit die jaren mag ook!

Sites voor mixen zijn er zat te vinden!!!

Om maar een voorbeeldje te noemen en jou eventjes aan het downloaden te laten, begin maar met Deze dan. ;) :jow:

Dan zoek ik intussen verder, want ik heb ergens nog een errug leuke link, waar veel mixen uit de 70's en 80's opstaan.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan