Gratis af te halen 10 meter schotel

pet123

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
63
Punten
48
Leeftijd
50
Gratis af te halen 10 meter schotel. Kun je lekker in de schaduw zitten hier in Nederland of in het buitenland fijn RTL 4 kijken op de camping.

10-Meter-Sch?ssel, Voll-Alu, aus einem St?ck
Diese Antenne ist ehemals beim Teleclub in Z?rich im Einsatz gewesen,
diese Antenne ist eine Profi-Antenne mit Beheizung.

6-Meter-Sch?ssel, Voll-Alu, aus einem St?ck
Diese Antenne ist eine ehemalige Boden-Boden Richtfunkantenne von der NVA

Die 6- und die 10-Meter-Antenne k?nnen kostenlos (bei ?bernahme der Transportkosten) abgeholt werden.
Kontaktaufnahme ?ber mich oder direkt an info@sat-lanzarote.de

Foto's: http://www.dxandy.de/news/2005-07/070705.htm

Kun je er ook een eitje in bakken?

Als je er genoeg boter in doet wel, moet je wel een beetje een aparte azimuth opstelling gebruiken.:biggrin:

Goede genade!!
Kun je als dak van je huis gebruiken, ha, ha!
Grtz.

pffffffffffffffffff hoe wil je dat ding vervoeren,, volgens mij is het verboden om hem op mijn auto vast te binden hehehehe :)

Gratis ,mmmmmmmm,klinkt goed.

Een gegeven paard moet men niet in de mond kijken.
T'ja de transportkosten,die zullen er niet om liegen.

En ach voor die 6 meterse schotel,die kwam in parketjes aan ,dus dan kan ie ook weer uitelkaar.

Hup aanhangwagentje of redelijke kofferbak zal ook wel voldoen.

Derk

Originally posted by jack
pffffffffffffffffff hoe wil je dat ding vervoeren,, volgens mij is het verboden om hem op mijn auto vast te binden hehehehe :)

Heb je al eens opgelet hoe al onze allochtonen buren op dit moment weer terug gaan voor een paar maanden naar hun thuisland? :biggrin:

En dan zouden wij geen wokje op onze fiets mogen leggen wat net niet in de fietstas past? :biggrin:

Originally posted by freggel1
Heb je al eens opgelet hoe al onze allochtonen buren op dit moment weer terug gaan voor een paar maanden naar hun thuisland? :biggrin:

En dan zouden wij geen wokje op onze fiets mogen leggen wat net niet in de fietstas past? :biggrin:

Freggel1,

Je zou kunnen wachten totdat ze weer terug komen.
Meestal gaan ze bepakt die kan op en leeg weer terug.

Als je slim bent ,moet je je buren even vragen of ze op de terug weg die wok even voor je meenemen,ze komen er vlak bij langs.

greetings Derk

Ja das een leuke WOK en inderdaad BT de azimuth zal iets anders moeten worden ingesteld wil je dat ding echt als WOk gebruiken ehhhhhh eigenlijk is het dan een ZEEF.

Heeeeee Freggel zou een leuke aanvulling zijn voor de BBQ in je Tuin

Wat even wel leuk is en dat kan je op de foto's mooi zien dat de schotels uit delen bestaan dus vervoer word al weer een stuk makkelijker

Ik zou dat ding best wel willen hebben maar ja waar moet ik die Mesh laten.

Originally posted by The Wizzard
Ja das een leuke WOK en inderdaad BT de azimuth zal iets anders moeten worden ingesteld wil je dat ding echt als WOk gebruiken ehhhhhh eigenlijk is het dan een ZEEF.

Heeeeee Freggel zou een leuke aanvulling zijn voor de BBQ in je Tuin

Wat even wel leuk is en dat kan je op de foto's mooi zien dat de schotels uit delen bestaan dus vervoer word al weer een stuk makkelijker

Ik zou dat ding best wel willen hebben maar ja waar moet ik die Mesh laten.

Wat dacht je van gewoon in je tuin?
Tenzij je op een flatje woond.

Enne zoveel plaats neemt ie niet in ,hij gaat meer de hoogte in dus op een balkon zou ie nog kunnen staan ,als je op de bovenste verdieping zit.

Gebruik hem niet als schutting ,want die mag niet hoger zijn als 1,80 meter.
Geloof ik.

Greetings Derk.

Uhh...

Afhalen ?

emailadres op Lanzarote ? dat wordt vliegen of de boot.

als je er peddels bij krijgt kun je roeien :)

Dan denken ze straks dat er een AWACS toestel door het luchtruim gaat ...

pas maar op !

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan