gratis bellen

N

Nao

Bron: http://www.gratistelefoneren.info/

Quote:

"Indien u zich via ons aanmeldt voor de telefoondienst "Call Friends For Free", kunt u voortaan onbeperkt lang echt gratis bellen vanaf uw vaste (ned.) telefoonlijn met al uw kenissen die ook zijn aangesloten bij onze dienst!

Indien u regelmatig met een bepaalde persoon belt, is het direct al de moeite waard om uw beiden aan te melden! Bovendien geniet u bij al onze diensten hoge kortingen op uw gesprekskosten. Het systeem is hetzelfde als bij bestaande aanbieders zoals Tele2. Alleen hanteren wij in vele gevallen hogere kortingen en introduceren daarnaast als eerste in Nederland gratis bellen naar leden van onze service! U hoeft zich dus alleen maar aan te melden samen met die personen waarmee u vaak belt. U blijft uw abonnement voor het vaste net gewoon aan de KPN betalen. Daarnaast krijgt u voortaan ook een (goed controleerbare, gespecificeerde) rekening van de gesprekskosten via ons".

LET WEL: ik ben GEEN vertegenwoordiger o.i.d. van dit bedrijf. Vroeg me af wat jullie er van vinden.

Ik ben wel onafhankelijke vertegenwoordiger van dit snelst groeiende bedrijf van europa niks mis mee vanaf 1 juli ook stroom ,gas ,water ,stadsverwarming ,ed, binnenkort mobiel en ADSL

begin er nooit aan
(mijn mening)
je bent ten aller tijden je inleg van ruim 500 euro kwijt :(
als ik voor mijn baas ga werken ga ik toch ook niet eerst mijn baas betalen voor ik zelf centen kan verdienen ???
je bent zogenaamt eigen baas (sure) niet dus
ik ben hier ooit 1 keer ingetrapt en dat koste mij toen 350 GULDEN
en dat nooit meer
zorgen dat de mensen via hun gaan bellen .. jij verdiend daar geld mee .. dan zorgen dat mensen het zelfde gaan doen als jij hoe meer mensen dat via jou gaan doen hoe meer jij verdiend
uhmzzz lijk me toch weer marketing ala piramide
neu niet voor mij .. jongens pas er mee op waar je je zuur verdiende geld in gooid .. klinkt erg leuk en lijkt veel geld mee te verdienen maar tot op heden kan niet 1 persoon mij echt iemand in persoon laten zien dat ze ook er echt geld mee verdiend hebben (op de oprichters na)
dus de valk ook aan jou de vraag :)
kan jij mij 1 persoon aanwijzen die met dit bedrijf voor het zelfde werk als jij nu doet + inleg van dik 500 euro er echt ook geld mee verdiend heb ?? daarbij bedoel ik ook echt verdienen dus ook je inleg terug ?? ben helaas bang van niet :(
daarbij komt ook waarom hebben ze geen .nl adres ?? maar een .info
gewoon simpel moeilijker te achterhalen wie er achter zit :)
een beetje bedrijf neem voor die paar centen meteen een .nl adres lijkt mij zo
en dan nog hebben ze een KVK nummer ??? niet bekend :)
als ze dat hebben staat dat weer op een postbus :)
weet jij waar het bedrijf zit in nederland ?? durf haast te zeggen van niet je zal alleen een post adres hebben van hun :)
maar goed iedre voor zich ik laat alleen mijn mening weten
suc 6 de valk

dit snelst groeiende bedrijf van europa

Dit is zo'n lekkere uitdrukking.

Als ik 1 vestiging heb en vervolgens open ik nog twee vestigingen, dan is mijn bedrijf gegroeid met 200%. Er zijn niet veel bedrijven die dus kunnen zeggen dat ze ook met 200% zijn gegroeid.

Net alsof je dan een solide onderneming hebt met veel potentie.
Ik dacht het dus niet.

op webwereld:

Donderdag, 22 januari 2004 - Een aanbod om onbeperkt gratis te telefoneren, blijkt een marketingtruc te zijn. De actie is inmiddels be?indigd, de bijbehorende website gesloten.

Patrick Platenkamp stuurde berichten naar willekeurige ontvangers als 'vertegenwoordiger van een in 1993 gevestigde grote telecomfirma'. Naar zijn zeggen 'om een paar honderd klanten te winnen (...) en indirect de inkomsten op conto te krijgen'.

De spammer geeft ruiterlijk toe dat hij ongevraagd berichten verstuurde. "De firma wist nergens van", zegt Platenkamp. Inmiddels had de firma wel bevolen om de website te sluiten. "Die is inmiddels dus ook gesloten", aldus de spammer.

De bijbehorende website gratistelefoneren.info meldt inmiddels: "Okay, Okay, jullie winnen!! Ik heb er meer gezeik mee gehad dan profijt, dus ik ben ermee gekapt!! Jullie blij? Anyway, nu wil ik ook dat alle acties van jullie kant gaan ophouden, dus: Stop spam now!"

Originally posted by de valk
Ik ben wel onafhankelijke vertegenwoordiger van dit snelst groeiende bedrijf van europa niks mis mee vanaf 1 juli ook stroom ,gas ,water ,stadsverwarming ,ed, binnenkort mobiel en ADSL

dus sorry maar je 500 euro ben je kwijt :(
laat dit een les voor je zijn je trapt hier nooit meer in
suc6 verder

kan jij mij 1 persoon aanwijzen die met dit bedrijf voor het zelfde werk als jij nu doet + inleg van dik 500 euro er echt ook geld mee verdiend heb ?? daarbij bedoel ik ook echt verdienen dus ook je inleg terug ?? ben helaas bang van niet
daarbij komt ook waarom hebben ze geen .nl adres ?? maar een .info
gewoon simpel moeilijker te achterhalen wie er achter zit

Klinklare onzin wat je schrijft ,ja ik kan personen aanwijzen die er geld mee verdienen ,ja ze hebben ook een adres wat dacht je anders??? niet moeilijkk te achterhalen nl, we mogen geen openlijke reclame maken het is geen piramide spel maar Telemarketing!!!!!!!!!!!!Ik heb zelf nl ook al geld terugverdient in zeer korte tijd! de rest liever per pm afhandellen kan ik je namelijk ook de link van het mega bedrijf geven en tevens nodig ik je zondag as uit om dit met eigen ogen te aanschouwen we hebben dan een bijeenkomst in N-holland

Een bijeenkomst? Nah dan laat maar. Een zichzelf respecterend bedrijf heeft het niet nodig dat zijn vergetenwoordigers zelf geld inleggen en heeft ook geen bijeenkomsten nodig om zijn "personeel" te overtuigen.
En op die .info site is ook niets meer te vinden.

GRATIS IS DOOD.

hij is een paar jaar geleden overleden aan een sterfgeval en ligt nu diep begrafen.

gr hatz,

Originally posted by hatz
GRATIS IS DOOD.

hij is een paar jaar geleden overleden aan een sterfgeval en ligt nu diep begrafen.

gr hatz,

ja maar je kan hem terug tot leven wekken .
je hebt enkel 2 kristallen en een printplaat nodig :):):)

de site zag er ook al wat amateuristisch uit. Vraag me af hoe hij aan mijn bedrijfs-emailadres is gekomen.

Toch nog maar even terugspammen dan?

ik weet nu teminste hoe die plaatjes werken
deze eerlijk gejat van sait.
ik weet niet of hij dit luuk vindt maar saikira ook niet denk ik.

gr hatz ,

en zo leren we altijd wat.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan