Griep prik.

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.642
Waarderingsscore
304
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
Net even de griep prik gehad.
Voor corona nog geen oproep gehad.
Zijn de prikkers of prikster bij jullie ook al bezig?
 
Griepprik vorige week donderdag gehad, zowel vrouwtje als ik hondsberoerd .
Vrouw heeft de 2e dag zeker 10 keer om het uur liggen 🤢🤮.Huisarts gebeld en kreeg een zooitje zetpillen . Nu langzaam herstellende. Maag is nog van streek. En nog steeds flinke spierpijn.

En ik enorme maag darm problemen ook na de 2e dag. Zo erg zelfs dat ik bijna de badkamer opnieuw moest witten. En veel spierpijn . Ook huisarts zei dat dit behoorde tot bijverschijnselen en moest maar wat remmers in nemen. Kon wel een week aanhouden.
Nu dinsdag beide nog gevoelige maag darm streek. En afnemende spierpijn.

Huisarts vertelde nog dat er veel bijwerking klachten waren van griepachtig tot braken en maag darm.

Nog gekeken of we iets verkeerd gegeten hadden , leek ons niet zo.

Beide weinig eetlust, smaakt nergens na rn dat ligt niet aan de kookkunst. Tijdelijk lichte maaltijden zonder vlees , wel een eitje of wat mager vis. Het ligt bij beide als een blok in de maag, maar er is progressie.

De corona herhaalprik laat op zich wachten. Almelo heeft de priklokatie nog niet op orde. Gehoord van een kennis die in de zorg werkte en hem wel heeft gehad. Zij bij ggd almelo en haar man lokatie Enschede.

Dus nog ff wachten , ik ga absoluut niet naar Enschede en wacht lokatie Almelo af.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat ons dat bespaart blijft.
Heftig.
Mijn vrouw heeft er twee gehad.
 
Ik begin er niet aan en heb eerder ook nooit de griepspuit gehaald, ik kom nog genoeg onder de mensen en ben veel buiten en ben van mening dat het immuun systeem zelf aan het werk moet zonder rommel van buitenaf toe te dienen.
Maar dat is mijn mening, er zijn er genoeg die er echt baat bij hebben, ik geloof er niet zo in :cautious:
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z
ik moet die covid prikken niet hebben, heb er al 4 in mijn lichaam zitten die brol, maar een griepvaccin die neem ik wel.
 
Da's echt dikke pech hebben @the matrix, hopelijk gaat het snel beter.

De vrouw heeft al een oproep gehad voor de griepprik, die is volgende week dacht ik.
Mijn huisarts is daar altijd wat laat mee zal ergens in november zijn.
Corona prik ga ik niet halen. Corona is niet meer op het niveau van toen ik corona gehad heb en dat was toen nog behoorlijk maar is inmiddels tot griepniveau gezakt heb ik begrepen.
En dan probeer ik liefst met zo min mogelijk geneesmiddelen en pillen toe te komen als het even kan.

De griepprik ga ik vermoedelijk wel halen. Tenzij mijn vrouw (die er normaliter nooit last van heeft) ook vervelende verschijnselen krijgt zoals The Matrix, dan sla ik wel een jaartje over.
 
Op zich hebben we nooit klachten gehad van de griep- en coronaprik.
Hooguit 1-2 daagjes wat vermoeidheid.
 
Nauw BT dat moet je niet te hard zeggen.
Ik ken mensen in mijn omgeving die er erg ziek van geweest vancorona.
Mijn vrouw en ik hebben hem gisteren gehad. Mijn vrouw kreeg er twee die had er afgelopen nacht en vandaag wel behoorlijk last van.
Ik heb nergens last van.
Maar de corona prik ga ik wel halen.
 
Dat klopt the matrix. Van 1 van de twee heeft ze nu last.
De arm is gevoelig en ze heeft hoofdpijn.
 
Ik ken mensen in mijn omgeving die er erg ziek van geweest vancorona.
Ja excuseer, ik sprak over mezelf. Ik heb Corona gehad in het tweede stadium, toen was het veel erger dan nu. Het is nu verzwakt, dus voor mijzelf zal het dan niet meer zijn dan een griep nu. Ik was er toen ook goed ziek van.
Maar het zal zeker zo zijn dat mensen (vooral die wat nog geen corona gehad hebben) er behoorlijk last van kunnen hebben als ze het nu krijgen.
Van griep kun je ook erg ziek worden en corona is ook een griepvorm. Maar het zal niet meer zo ernstig zijn als 2 jaar terug corona was.

Die pneumokokken prik krijgen wij volgens mij niet, weet 't niet zeker.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr.Z
Ojee mijn vrouw is nog lang geen 70.
 
Herstel. Ze zijn begonnen vanaf 70 maar versnellen dit ieder jaar naar beneden.

Dit najaar ontvangen mensen van 63 tot en met 66 jaar (geboren vanaf 1-1-1957 tot en met 31-12-1960) een uitnodiging van hun huisarts voor een gratis vaccinatie. De pneumokokkenprik werkt vijf jaar.
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan