grundig 1200

G

gilberto75

wie kan me helpen ik heb een grundig 1200 en heb deze geinstaleerd maar hij vindt maar geen kanalen eerst krijg je de melden zoekt home channel en dan vindt hij hem naar 10 minuten maar daarna blijft het beeld zwart en blijft hij zoeken mar vindt geen kanaal nu heb ik de fabrieksinstellingen terug gezet maar dat helpt ook niks wat doe ik fout de schotel staat ook goed gericht dus dat is het niet en ik heb de c+kaartje erin en ook met een swkaartje doet hij niks.

 
Het lijkt er toch sterk op dat je ontvanger geen signaal krijgt van de lnbf. Er kunen een aantal oorzaken zijn bv je lnbf is niet universeel of je hebt de F-stekker niet juist in de ontvager geplaatst of de stekker zit niet juist aan de kabel. Als een analoge ontvanger bezit kun je die er eens aanhangen en kijken of je dan beeld hebt,

 
is het niet zo dat de 1200 als je hem op fabrieks instellingen zet hij de oude frekwentie van c+ invult

je zal zelf de nieuwe frekwentie in moeten vullen

de code om in het menu te komen is 9949

groeten blokker

ps je kunt heel veel frekwentie in vullen bij de grundig en hij kan dan ook alle vrije duitsers laten zien

 
ik heb de stekkers nagekeken die waren goed ook heb ik de lnb nagekeken met een anologe en die deed het ook ik kan aleen niet de lnb instellen op universeel omdat die optie er niet opzit je kan alleen kiezen uit singel lnb og duo lnb

hij staat op duo lnb maar ik weet niet welke freq in moet stellen als ik zomaar iets anders er inzet doet hij ook niks.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan