grundig+ pw

R

rvs

is het ook mogelijk om met een grundig dtr 1100 betacrypt te kijken

 
ja het kan wel

maar ik weet niet of hier verder op in mag worden gegaan

eerst maar even wachten wat de mods er van vinden

 
Hoi,

De DTR 1100, is dat niet de italliaanse uitvoering van de (nederlandse) DTR 1200 ??

Als dat zo is werkt Pre***re helaas niet, ook niet met een all-cam.

Het betacrypt signaal wordt niet als zodanig herkend, en de ECM`s worden dus niet doorgegeven.

Dat is gewoon het probleem met de oudere irdeto doosjes, de data loopt via de processor naar de Cam en naar de kaart, en weer terug....

De nokia 9500 is, dankzij dvb2000 de enige uitzondering.

Groetjes,

Erik.

 
zou inderdaad kunnen zijn dat het niet meer kan. er is bij premiere vorig jaar geloof ik wat veranderd waardoor de oude premiere 1.2 0 kaarten ook niet meer werkte. maar voor die tijd ging het in iedergeval wel probleem met de nederlandse grundig was alleen het laten vinden van de kanalen. maar door alle maar dan ook echt alle freq van premiere in te voeren en daarna de optie kanaal namen zoeken vond hij ze toen wel. en kon er met een allcam en een orginele duitse c kaart naar premiere worden gekeken. maar of het nu nog gaat weet ik niet.

kan het ook niet proberen heb nog wel een 1200 staan met een allcam erin maar geen ab meer om de freq in te voeren

groeten blokker

 
Nou blokker, ik weet het niet, hier ligt nog wel een oude groen/zwarte irdeto 1.2 kaart en die doet het nog prima.

Maar de grundig is inderdaad een probleempje.

Van de NL grundigs weet ik dat er op een of andere manier met een kleine (softwarematige?) aanpassing pw op gekeken kon worden maar verder weet ik er ook niets van.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan