gsm Nokia 6060

R

reduceme

Hallo

Ik zou graag een Nokia 6060 hacken, zodanig dat ik alle smsjes kan lezen.

Is dit mogelijk met een of ander programma ?

Bedankt.....:)

 
SMS'jes staan op de simkaart, dus dan moet je toegang hebben tot de simkaart.

 
SMS'jes staan op de simkaart' date=' dus dan moet je toegang hebben tot de simkaart.[/quote']
Ja ok , maar via mijn gsm , is daar een mogelijkheid toe ? , berichten die binnenkomen of buitgaan dat ik daar ook zicht op heb ?
 
Ja als de telefoon actief is met de simkaart er in wel, maar ik begrijp niet goed wat je dan wilt hacken.

SMS wordt gewoon opgeslagen voor ingekomen en verzonden sms berichten, die kun je via de menustructuur van het toestel terugvinden.

Alleen niet meer als je ze gewist hebt, is het misschien je bedoeling om nog sms berichten te kunnen terug zien die gewist zijn?

Of wat wil je precies hacken dan?

 
Ja als de telefoon actief is met de simkaart er in wel, maar ik begrijp niet goed wat je dan wilt hacken.SMS wordt gewoon opgeslagen voor ingekomen en verzonden sms berichten, die kun je via de menustructuur van het toestel terugvinden.

Alleen niet meer als je ze gewist hebt, is het misschien je bedoeling om nog sms berichten te kunnen terug zien die gewist zijn?

Of wat wil je precies hacken dan?
Yep idd gewiste berichten terug zien.

 
Dan zou je een soort "undelete" moeten hebben voor simkaarten zoals je voor harddisks hebt.

Die bestaat helaas niet en als ie al bestaat ligt ie veilig bij de GSM operators waar niet zomaar iemand even erbij kan. Meestal bij security ofzo.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan