Gutemine Feed Offline

Aha.. Nooit geweten.. Of eigenlijk langs mij heengegaan. Misschien toch eens proberen op een regenachtige zondagmiddag of zo..
 
Heeft nu geen zin meer.. Gutemine heeft Barry-Allen én vandaag dBackup offline gemaakt vanwege misbruik van zijn gboot code… Persoonlijk zie ik liever het hoofdstuk Gutemine helemaal verdwijnen. Hij kan uitstekend programmeren, maar hij gedraagt zich als ‘Eval-Genius’. Hij wil dolgraag erkenning en aandacht, maar ondanks de Open GPL/GNU gedachte mag iemand anders het dus niet gebruiken. Dat men dat wel doet, frustreert hem. Hij bouwt overal achterdeuren en timebombs in om controle te houden. Het is net een kleuter met bijbehorend gedrag….
Gewoon die Gutemine software wissen en de Feed verwijderen..

Laat Gutemine maar lekker op zijn zolderkamertje zijn eigen software draaien op zijn lokale Dreamboxen.. Vind het sowieso erg laakbaar dat HIJ besluit software op JOUWbox te wissen. Volgens mij is het zelfs computervredebreuk…
 
Vind het sowieso erg laakbaar dat HIJ besluit software op JOUWbox te wissen. Volgens mij is het zelfs computervredebreuk…
Dat is inderdaad zeer laakbaar en is inderdaad ook computervredebreuk, zonder meer onwettig.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan