Guus Hiddink weg bij Oranje...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
798
Punten
113
Leeftijd
60
Guus Hiddink stapt op als bondscoach van het Nederlands elftal. Bronnen rond de KNVB en de bondscoach hebben dat inmiddels tegenover de NOS bevestigd. De KNVB zou vandaag of morgen bekendmaken dat de verbintenis van de Achterhoeker wordt be?indigd en dat assistent Danny Blind per direct Hiddinks taken overneemt.

De 68-jarige Hiddink volgde na het succesvolle WK van 2014 Louis van Gaal op. Hij begon met een nederlaag tegen Itali? en wist Oranje in de volgende negen wedstrijden naar slechts vier zeges te leiden. In de kwalificatie voor het EK van 2016 staat Oranje derde in de groep, achter IJsland en Tsjechi?.

Eerder deze maand liet Hiddink al weten dat hij overwoog een stap terug te doen.  :pfff:

En de opvolger is blind die al die tijd assistent was en nu met het toverstokje gaat zwaaien. een ommekeer is niet te verwachten omdat het niet aan de trainer ligt maar aan die kwakballen die het verdommen om voor een habbekrats zich in te zetten.

Is niks, blijft niks en wordt niks.

Zo zie ik dat ook The Matrix. Maarja ik ben geen voetbal liefhebber dus tja... Ik vond ook al dat de vrouwen erg slecht speelden en met veel geluk de 8e finale in zijn gekomen.
Het beste is dat ze die dames eens eerst leren fatsoenlijk naar elkaar over te spelen, strakke passes geven naar elkaar want daar schortte het enorm aan.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan