Hack de Knothack!!??

B

blokr

Van het knotteam stond een thread bij dudez dat ze niet van plan zijn iets van hun bevindingen op titakaart te gaan zetten. Alleen tegen keiharde munten door een Knotkaart te kopen zouden we volgens het Knotteam verder kunnen komen. Wat is dit voor instelling? De enige optie is dan nog een hack van de Knotkaart hack, maar volgens hun is dat absoluut onmogelijk!
 
niet intrappen, is puur voor de commercie, vertel mij eens hoeveel soorten kaarten je nu al hebt liggen?????

Ik had er 8 verschillende liggen varierend van 4 euro tot nu dus 100!!! euro......


Dus nogmaals, niet intrappen, wat nu op knotcard is komt en kan heus wel op een tita, zou me niets verbazen als het ook gewoon op fun 4 of 5 zou kunnen.....
 
Tsja, de knotkaart zou zelfs gelijk aan de titakaart zijn, maarehhhh.....let eens op de signature van Fred!!!
 
Ja en straks is sky italia ook niet meer seca2 gecodeerd dan word het wel helemaal een duur kaartje.
 
Volgens mij is die topic gewoon een verkooptruukje...

Niet intrappen dus....

GR Fred.
 
Een gedachte van mij.
Een codering loopt op het einde om dat er teveel zwart kijkers zijn en verdiensten teruglopen en nieuwe codering ligt in de kast. Provider en fabrikant slaan handen ineen introduceren Knotcard.
Zo kan ook de provider nog een keer verdienen aan "gekraakte" codering en zet de zwartkijkers gelijk een hak omdat het van korte duur is.
Gr. Jacob
 
Speelman is de enige wakkere hobbyist hier. Ik kan mijn geld ook wel beter besteden dan al die onzinnige rotzzoi als Knot, tit, jtag xcam x card, cas 2 en ga zo maar door. Die dodo's hebben voor een goudvermogen aan troep liggen zonder zich ook maar enigzins af te vragen wat ze er voor terug krijgen.
 
Natuurlijk is het een samenspel tussen provider en card/cam fabrikant, om de wederzijdse inkomsten te verhogen.
Maar je moet niet vergeten, dat wij hobbyisten ook een partij hebben, met de zelfde belangen: de fabrikanten van ontvangers.
Zij verkopen namelijk meer ontvangers, als er meer te ontvangen is...
 
Maar hoeveel van die kanalen zijn werkelijk interessant? De meesten kopen het spul om het vrij geschakeld te zien. Dat schijnt dan een kik te geven. Vervolgens neemt de aandacht weer af en wacht men op een volgende kik.
 
Originally posted by RobKroot
Maar hoeveel van die kanalen zijn werkelijk interessant? De meesten kopen het spul om het vrij geschakeld te zien. Dat schijnt dan een kik te geven. Vervolgens neemt de aandacht weer af en wacht men op een volgende kik.

Vraag 2, Waarom zijn er junkies?

GR Fred.
 
Stom h?, vindt het gewoon lekker en wij geven er grof geld voor uit om wat te zien, abootjes worden ook steeds duurder, kabel ook.
Ik ga zelf maar onderhandelen over mijn salaris want de bonden doen dat ook al niet meer en dan koop ik als ik er goed uit komt alle cams en alle abbootjes. (denk nu al dat ik er niet goed uit kom max 1,5% dus gaat het toch niet doorgaat , maar ja we blijven dromen).
 
@twilgiht

't is van de KNOTsen :biggrin::biggrin::biggrin:
 
Bij junks is de verkopende partij (dealer) ook de lachende tweede cq derde.
 
Hallo RobKroot.
In hoeverre heb jij mee gedaan in aanschaf van materialen om te kunnen kijken?
Wat ik zoal heb aangeschaft kun je onderaan zien.
Ik wou hiermee alleen maar zeggen we doen er met zijn allen leuk aan mee en een ieder zal voor zichzelf een grens moeten trekken. Voor mij ligt de grens op dit moment bij de knotcard.
Hij is te duur en welke toegevoegde waarde heeft hij voor ons Satkijkers en hoe lang.
Volgens mij zijn wij hier allemaal op dit board reeds junks, de een wat erger als de andere.
Grt. Jacob.
 
Ik ben afgehaakt na de kaartwissel van C+NL. Werk nu nog met een FreeXmodule en een Fun kaartje om Irdeto en TPS crypt te kijken. Verder niets. En geloof me, ook mijn vingers tintelen wel eens om op de besteltoets te drukken maar ik begin er niet meer aan omdat de pret toch voor korte duur is. Kijk je wordt wat verstandiger als je er dus achter bent dat die zogenaamde hacks eigenlijk gewoon van de slangenkuil komt die ze Provider noemen.
 
Ik ben ook van mening, dat S2 op meerdere kaarten open kunnen, waarschijnlijk wel met ondersteunende software voor je ontvanger. Immers waarom stond Taq (00 67) open op een Samsung 9500, met de juiste software en een (lege conax basis) silvercard. De provider heeft 00 67 erafgehaald en verandert in 00 64, is dus nu even niet te ontvangen.

Groeten Erniebe
 
Originally posted by RobKroot
En geloof me, ook mijn vingers tintelen wel eens om op de besteltoets te drukken maar ik begin er niet meer aan omdat de pret toch voor korte duur is.

Het schijnt dat de verschillende teams nu samen zijn gegaan.

De knotcard gaat een combinatie kaart worden, je kan hem straks ook gebruiken als m2 kaart.

Nog maar even wachten met kopen, straks hebben ze weer een nieuwe Os voor deze kaart en wordt de rest vast weer waardeloos....???!!!

Dit stond er in een mailtje van Pentasupport;

C*onax,Crypto and S*ca2

Its going to be a 3 in 1

MII - KnoT Card - PentaCard All in one

GR Fred.
 
" Van het knotteam stond een thread bij dudez dat ze niet van plan zijn iets van hun bevindingen op titakaart te gaan zetten. Alleen tegen keiharde munten door een Knotkaart te kopen zouden we volgens het Knotteam verder kunnen komen. "

Het is zo (zoals ik eerder aangaf op 1 van de boarden lang geleden ) dat de Tita de 3232C is en de Knot en Pentacard 6464C hebben ... (Witte Tit is Penta VR1)
Het OS is anders en de Knot is sneller .
Verder is het heel simpel denk ik ... op de Knot gaan 5 Providers ... even tellen ... en het is compleet , toch ?

Gewoon wachten tot ze wat goedkoper zijn .. gaat echt wel gebeuren na de EK ! .. of je moet het echt heel graag willen natuurlijk .

Verder komt er weer een nieuwe generatie kaarten aan ...

Cya ..
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan