Hakkinen en McLaren, de harde waarheid.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begin al aardig gelijk te krijgen over Montoya, alleen jammer dat nu net Jos er 'm af reed.......

 
Wacht maar, volgende ronde in Italie, dan zal het nog wel eens heel spannend worden volgens mij met die Montoya.

 
Als je kijkt wat Montoya in CART liet zien duurt het niet lang meer voordat ie een race wint, vooral om het feit hoe hij Schumi passeerde in Brazilie (he he)...

Mustang.

 
Ik hoop dat inderdaad JPM en Schumi2 de nieuwe sterren aan het Formule1 firmament worden, weer eens iets anders dan Schumi en Hakinnen.

Het wordt er in elk geval leuker op! Let ook op Quick Nick Heidfeld.

Grtz Mike The Bike

 
wacht maar na een paar races komt hakkinen weer langzaam naar de punten toe rijden en dan gaat schummi weer fouten maken met die adem van hakkinen in zijn nek.

Dus wees gerust het komt goed HEUS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NOWTV

 
Mooi gesproken Nowtv, ik wil maar zeggen Je hebt helemaal gelijk.

Groetjes Fredje.

 
Mooi gesproken ben ik het helemaal mee eens.

Morgenavond wordt trouwens dit topic gesloten, dan kan er een nieuw worden aangemaakt met voorspellingen en nieuws of wat je allemaal kwijt wil over de komende race in Italie in het paasweekend.

Uiteraard verwachten we alle Hakkinen, Jos, Montoya en Ferrari fans weer aanwezig.:)

 
Al met al vind ik het wel leuk ,een topic over de F1 .

Alleen ben ik nog steeds van mening dat er maar één de beste kan wezen , forza Ferrari :)

 
Ik benijd de mensen die in Hakkinen geloven...die hebben zoveel fantasie.

Schumacher+Ferrari=World Champion!

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan