Hallo daar ik heb me te pleurus zitten zoeken man

C

coolxx

eindelijk is het me gelukt om een werkende gold wafer te maken. Ik kwam er maar niet achter wat ik verkeerd deed. Maar er staat ook nergens duidelijk vermeld dat als je winphoenix gebruikt dat je dan wel de whinphoenix loader moet gebruiken en niet een andre. En dat was constant mijn probleem maar goed ik ben dan toch nog klaar met mijn eerste 2 kaarten en ik ben blij dat ik nu weet hoe het mot.

en dat koste me 3 dagen van 0 tot 100 ik had geen eerdere ervaringen er mee dus ik ben nu ook weer in iets anders programeur en als je de mogelijkheid hebt om van internet gebruikt te maken dan kom je super verrrrrrrrrrrr :cool:

 
Da's dan maar weer mooi ;-))

Welcome to the club.

[Edited by denktenk on 14-04-2001 at 00:12]

 
Gefeliciteerd, u wint een koelvriesdroogtrommelmixer!

Op naar de volgende ronde!!

Waarom gebruik je geen goldprogrammer? dat had je zeker 2 dagen prutsen bespaard!

 
Ja en had ie als nog een andere progger kunnen kopen voor zijn originele kaarten.

Nu heeft hij die en hij heeft ook nog het echte werk geleerd, niet van dat makkelijke gedoe.:)

 
Goed punt!

Je hebt veel meer profeit van een phoenix programmer als je verder wilt komen in deze hobby.

Ik heb daar best respect voor als je zoveel geduld kan opbrengen om iets voor elkaar te krijgen.

Maar er zijn zat "hobbyisten" die alleen maar 1 keer in de maand een GW willen programmeren.

'Keep up the good work'

 
Het klopt allemaal wat er gezegd wordt maar het is soms wel vervelend zeker als je geen kabel hebt dat je de dingen niet kan vinden. Maar als het dan uiteindelijk goed komt ja dan heb je der dubbel plezier van

 
wat wordt er met kabel bedoel kabel internet of seriele

zonder sirieele kabel kun je niet veel nee hahahahaha

 
goh. hoe kan je dat nou overkomen,

wij hebben altijd alles in 1 keer werkend...

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan