Handel in kaartjes?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dr.Z

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
10 feb 2001
Berichten
3.098
Waarderingsscore
461
Punten
83
Leeftijd
55
Locatie
Ergens daarzo..
Over handel in illegale kaarten gesproken:

http://www.marktplaats.nl/

kijk even bij afdeling telecommunnicatie ---> satellietontvangers!

Dit is toch te gek voor woorden?

 
ik heb em gisteren ook al in het mod forum gepresenteerd,en walg ervan.

wat een laag bij de vloerse advertentie,

ik hoop dat ze em gauw te pakken hebben.

ik zal em hier plaatsen,want de sathobbiecode is hier niet aan de orde.

 
Aangeboden: Cursus Gold en MOSC kaarten programmeren op CD!

Prijs: hfl 55,-- incl verzendkosten

Beschrijving: Uitgebreide cursus op CD om zelf Gold of originele kaarten te programmeren. Ook komen aan bod het zelf schrijven van de nodige files en de nodige apparatuur en links.

Gegarandeerd resultaat !

Voor bestellingen: mail naam en adres

aan ******@hotmail.com

Foto: Geen foto beschikbaar

Naam: Peter van Dam

E-mail: Klik hier om een E-mail te sturen naar pvan_dam

Telefoonnummer: -

Woonplaats: Amsterdam

Provincie: Noord Holland

Plaatsings datum en tijd: 21-05-2001, 16:06:22

Aantal malen gezien: 32

Er is nog niet geboden op deze advertentie.

Bod Bieder: Datum: Tijd:

- - - -

 
Waarom dan niet gelijk een avond cursus , koffie en gebak e.d er bij ?

dan word het pas echt gezellig ha ha ha

tja de hobbie word EEN BELEGDE BOTERHAM !! smerig !!

 
ik moet toegeven dit is een leuke tip voor de beginnende hobbyist !!!!

maar waarom reclame voor die gast hier maken ????

zo werk je erzelf ook een beetje aan mee dat die gasten bekendheid krijgen ????

 
Dan heb je het dus verkeerd begrepen Muts.

Dat is GEEN goede tip voor een beginnende hobbyist.

Eerder een tip voor een beginnende vrijschakelaar.

Een hobbyist heeft hier niets aan, die heeft meer aan een handleiding hoe de coderingen werken, welke uitzendnormen gebruikt worden etc.

Het werken met kaarten komt pas op het laatst.

Voor een *echte* hobbyist tenminste!

 
@BT er is volgens mij een dubbel begrip hobbiest bezig op het web de in mijn ogen echte en degenen die het een "hobbie" vinden om effe snel een kaartje te proggen met andermans files en daarna voor de hobby zoveel mogelijk achter de buis.Zal je hobbie maar wezen !

Greetz en blijven lachen Geinponem

 
Volgende week zondag:

teleac cursus kaartje proggen. Iedereen kijken.

 
Ik hoop eigenlijk dat Freek dit ook leest.

Hij mag wat dit aangaat wel wat hulp gebruiken. :)

 
dus dit zijn nu de mensen die het voor ons verpesten???

niet normaal is het wel. heb er eens gekeken, laat freek daar eens wat aan gaan doen. doet ie ook eens wat nuttigs.....

greetings,

opeltje

 
Aangeboden: Alle kanalen voor 80 Gld

Prijs: 80,00 excl Verzendkosten

Beschrijving: Wilt u alle zenders ontvangen op de sat incl

canal + dat kan

Want ik heb hier nog enkele kaarten liggen waarmee het mogelijk is.

Vertel in het mailtje wel even om wat voor een ontvanger het gaat

Seca of irdeto

Voor meer info stuur ons een mailtje

Foto: Geen foto beschikbaar

Naam: Golden Tip

E-mail: Klik hier om een E-mail te sturen naar noordijk

Telefoonnummer:xxxxxxxxxxxxxx

Woonplaats: Apeldoorn

Provincie: Gelderland

Plaatsings datum en tijd: 22-05-2001, 09:20:50

Aantal malen gezien: 70

de handel komt daar nu goed los ????

[Edited by Black Tiger on 23-05-2001 at 00:10]

 
FF gelezen op de marktplaats. Dit is echt niet normaal meer. Het is voor mij een fijne hobby en ik leer nog steeds bij. Op deze manier wordt het verpest voor anderen

dit wilde ik toch even kwijt

een rasechte hobbyist

 
jongens, erg leuk dat we elkaar hobbyist noemen en dit board een hobbyboard, maar hoe denken we dat deze heren hebben geleerd kaartjes te proggen ? Niet in de openbare bibliotheek denk ik zo. En zijn we dan nog verbaasd als deze site er wel eens vanaf wordt gegooid ? Mijn punt is dat dit dus allang geen hobbyboard meer is, hoe graag we dat ook zouden willen. Ik ben hier en op de andere boards al zoveel commercielen tegengekomen, te beginnen met T**B**.

 
Je lijkt Freek wel Wilhelm, die deed exact dezelfde uitspraken in een van zijn emails.

Wij zijn en blijven een hobbyboard!!!

Ik kan er wel in komen dat sommigen denken van niet, maar toch is het zo. Er zijn echter altijd mensen die niet verder willen denken dan hun neus lang is, die oogkleppen op hebben en alleen maar aan kaartjes en kijken denken.

Nu beschuldig je ons ervan dat wij het die mensen geleerd hebben. Waar dacht je dat ik het geleerd heb? Heeeel veeeel lezen, enwel op Duitse boards.

Daarmee pleit ik Satellitefun niet vrij. Maar anderen (waaronder ook C+ en jij blijkbaar ook) moeten wel wat realistischer worden in hun denkwijze.

De hobby omvat alles, INCLUSIEF de methodes waarop kaarten werken, maar NIET uitsluitend.

Veel mensen denken echter dat alles daarom draait. Freek heeft ons dat op een verkeerde manier duidelijk proberen te maken, als hij gewoon gevraagd had of we bepaalde topics wilde sluiten of op zijn minst niet meer openbaar zetten, dan hadden we dat al lang gedaan, maar nee, hij moest zonodig alles dicht hebben, en alle topics. Daarom ontstaat er nu een strijd die ze nooit kunnen winnen want het kan nog dichter, en als dat uiteindelijk moet, zonder dat verder nog fatsoenlijk overleg wordt gevoerd, dan uit ik hier nu persoonlijk de waarschuwing dat we volledig dicht gaan maar dan zeer zeker niet meer zullen schromen de hele wereld van vrij kijken te voorzien. Niet omdat we dat willen, maar uit oogpunt van wraak.

Meermaals zijn er naar die Freek emails verzonden met vragen en nooit kwam er antwoord, buiten de eerste keer waarin alles als verboden werd betiteld wat wij deden en dat is ook niet realistisch. Daarna zijn er nooit meer antwoorden gekomen, ook niet op vragen die andere boards naar hem gestuurd hebben.

Bekijk het van deze kant. Je hebt een auto, dat is je hobby. Maar met een auto kun je te snel rijden, zowat iedereen doet dat wel eens.

Nu zijn er commercielen die van allerlei foefjes verkopen om nog sneller te kunnen, turbo's, spoilersets, brede banden, of andere verboden dingen, meer lawaai in de auto bijv. (geluidstoestanden met veel te veel vermogen). Allemaal verboden om te gebruiken in het verkeer, te snel rijden, ook verboden.

Moeten we nu daarom maar alle vakbladen over auto's verbieden? Immers, daarin wordt verteld wat je allemaal kunt doen om je motor op te voeren.

Dat is precies en dan ook precies hetzelfde.

Je kunt wel te hard rijden met een auto, maar dat is niet het belangrijkst (voor de meeste autohobbyisten althans).

Idem hier, je kunt gratis kijken, maar dat is een bijkomstigheid (alhoewel anderen daar wel eens anders over denken).

Maar in elke hobby heb je andersdenkenden, profiteurs, commercielen, in ELKE hobby.

Uiteraard proberen die ook een graantje mee te pikken, maar dat wordt nu wel heel moeilijk, want je mag eens gaan zoeken op het board wat je nu nog aan vrijschakelinfo tegenkomt, zal nauwelijks meer wat te vinden zijn.

Vergeet overigens niet, als je heel ver naar de basis gaat zoeken... waar dacht je dat heel veel info vandaan kwam? Juist.. van de commercielen.

Irdeto codering? Grotendeels door mensen die Canal+ na ze aan het lijntje te hebben gehouden schaamteloos op straat geknikkerd heeft.

En nu, na zo vaak, zelfs middels door c+ aan providers geschreven regelrechte leugens van zoveel servers af gegooid te zijn, hebben we het even rustig. En we proberen dat ook zo te houden. Maar dat dan niemand ons durft te vertellen dat wij geen hobbyboard zijn zonder met afdoende en goede argumenten te komen!

[Edited by Black Tiger on 23-05-2001 at 00:29]

 
Helemaal mee eens BT.

Dit zijn van die praktijken waar de echte hobbyist zich absoluut niet bezig zou houden.

Het gaat om de hobby en niet om jezelf te verrijken .

Ik keur zulke acties ook direct af , jammer dat zulke gasten niet bekend zijn ,misschien hebben ze de "kennis" wel van de satlounge , wie zal het zeggen............

Ik zou ze direct een ban geven.....

 
volgens mij zijn wij het eens BT, waar ik alleen van baal (en jij ook hoop ik) is

1. dat hobbyboards ook door de handel worden gebruikt;

2. dat we er daarom een aantal keren vanaf zijn geflikkerd en dat ik me nu soms wezeloos moetn zoeken naar een beetje behoorlijke sites; Als we echt alleen maar door hobbyboys zouden worden bezocht zouden we het denk ik een stuk rustiger hebben gehad bij het hobbyen;

3. dat er een hetze wordt gevoerd tegen hobbyisten die helemaal niet terecht is, maar justitie gelooft er dus wel in blijkbaar.

 
Het is misschien een idee om de kant-en-klare files non-public te maken zodat de commerciële tak het moeilijker krijgt.

Er is alleen een heel klein probleempje omdat er zoveel sites zijn dat het waarschijnlijk niet realiseerbaar is.

 
@ Wilhelm wat jij daar aanhaald ivm. T**b** wil ik er wel op wijzen dat de patch wel het werk van T**b** was ,de vergelijking in handel met kaartjes gaat hier zeker niet op (Foei!!), daar deze handelaars enkel het werk van andere hobbyisten verkopen met verschrikkelijke winstmarges.

exDumber

 
Originally posted by drz

Het is misschien een idee om de kant-en-klare files non-public te maken zodat de commerciële tak het moeilijker krijgt.
maar zoiets is er toch al ????

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan