handleiding voor dreambox 7025?

Chrisjan

Sr. Member
Lid sinds
10 dec 2002
Berichten
339
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
81
Bestaat er een handleiding voor de DB 7025????Ik wil nml.meerdere satelieten programmeren maar dat lukt me niet...ik krijg steeds "simply" of "expert" en blijf daar steeds bij Astra of Hotbird....en geraak niet verder....en dat staat nergens beschreven ...WIe kan mij daarin helpen??....1000 X thanks
 
Welke firmware heb je er in zitten?
Normaliter als je omschakelt naar "meerdere satellieten via diseqc motor" bijv. moet er automatisch een hele lijst met satellieten tevoorschijn komen.
 
Zie je mail, handleiding is onderweg.
 
mag ik ook de handleiding
 
Even een halve minuut zoeken.
Of beter laten zoeken door vriend google.
En je vind dat de fabrikant die gebruiksaanwijzing in het engels en in het duits ter beschikking stelt.
En dat geldt voor elk model dat ze bedacht hebben.
Volg de linkies zou ik zeggen.
Genoeg voorgekauwd zo, of moet ie ook nog in het NL en bij de image passen die je erop hebt ?
 
ben ook nieuw met dream 7025 .kan je de handleiding mij ook mailen.
 
Joopz123: Kijk eens 1 posting hoger.
 
hallo ben pas nieuw maar lees dat er een handleiding is voor de dreambox dm7025 is die in het nederlands zo ja wild u die mij dan ook emailen daar voor mijn dank
 
ik snap dat wel maar ik kan geen duits of engels wie wil en kan mij helpen een handleidin in het nederlands a u b
 
snap ik ook wel jij kunt meschien wel duits of engels lezen maar ik niet dus ben ik op zoek naar een nederlandse beschrijving
 
Ik weet niet tegen wie jij het nu hebt, maar enig geduld is wenselijk. ;)

Een nederlandse handleiding voor een dreambox is er nog niet, en zal er waarschijnlijk alleen maar komen als er iemand voor gaat zitten om de nu Duitse of engelse handleiding te vertalen.

Of je kunt wellicht eens naar de maker van de dreambox een mail sturen, de fabriek dus, of men de moeite wil nemen om een "meertalige" handleidng erbij te leveren.

Maar waar heb je de handleiding voor nodig? De meeste mensen lezen deze niet hoor, of er moet iets fout gaan. :biggrin:
 
Het zou fijn zijn als hij dan hier neer gezet kan worden
er is veel vraag naar de nederlandse handleiding
 
Hallo Goldwaver, je zou ook mij een groot plezier doen met een handleiding van de 7025

gr Rene
 
toch nog veel duckers met een plank(biels) voor hun kop
gr frans
 
Er bestaat geen originele NL handleiding voor de Dreambox 7025(+).
Zoeken en/of vragen hiernaar is zinloos.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan