HappyNewYear-ToH3.3HoT3.0

J

jopie

Nieuwe versie van het ToH team.....ben aan het testen......

Sky - D+ - Cyfra etc. werkt.

D+ okay
Skyitalia okay
Cyfra okay
Polsat au okay
Tvcabo okay
Tps okay
Conax okay.

YES, YES, YES, Thanks all you guys who did this beautyful job. Hope it long lest. I think i am not going to bed en enjoy the view.

Thanks and greetings

alles ook open op mijn hummy

ook tiq op de astra open.
nu nog anal+.
en kiosk op astra.

En jawel. In tegenstelling tot de nieuwe firms voor Samsung en Philips, draait de Hum als een tierelier!
Waren er nog lieden, die hun Hum weg wilde gooien?

Originally posted by klukje
En jawel. In tegenstelling tot de nieuwe firms voor Samsung en Philips, draait de Hum als een tierelier!
Waren er nog lieden, die hun Hum weg wilde gooien?

Eerlijk gezegd wel ja!!!Ging een dreambox kopen...wachten maar!!!

Werkt goed!

Enige nadeel is dat mijn org. Seca C+ kaart niet meer werkt in een Aston of Magic module...

Werkt alleen wanneer ik de FUN kaart uit het interne slot haal...

Dit probleem heb ik nog niet gehad met de TOH_HOT software...

Originally posted by Ducom
Enige nadeel is dat mijn org. Seca C+ kaart niet meer werkt in een Aston of Magic module...

Ligt aan de pmc tabel, zet er ff een oude in...

Gr Fred.

Ik heb tot nu toe nog geen PMC table gebruikt, was niet nodig...

Zal eens kijken of ik iets kan vinden...

Bedankt,
Ducom

De versie TOH 3.3 hot 3.0 bestaat toch al een tijdje wat is er nieuw aan deze versie want die ik erin heb zitten ontvangt nog steeds geen TAG.

Heb al verschillende PMC table's geprobeert..., bij alle werkt na installatie bij mij de EMU niet meer...

Na het laden van de PMC, ook de key.bin even opnieuw laden.

Heb ik gedaan..., helpt niets...

De EMU wordt niet meer aangesproken...

natuurlijk wordt de emu niet meer aangeroepen als je er een oude pmc table in zet !wil je ook de aston cam laten werken(waarin de org c+ kaart zit),trek dan even de irdeto kaart uit het slot)

als je toh 3.3hot3.0 van josje gebruikt moet je die er eens af gooien en de orginelen er op zetten, want bij mij werken de emu namelijk niet met de vertaalde versie van josje.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan