Hardware test Dreambox 7020-s

S

satwatcher

Op Satplaza nu een test van de nieuwe Dreambox 7020-s.

Kijk voor deze hardwaretest en nog meer oudere hardwaretesten op www.satplaza.com . Aan de linkerezijde zie je het hokje links en daar staan alle links naar de hardwaretesten.

nou als ik dat zo lees dat belooft het nog wel wat te worden
maar hoor dat er een twintuner van dream komt
en denk dat dat meer aantrekt bij de klanten
maar het blijft een mooie bak om mee te stoeien

groeten humana

Ik vind dit wel een grappige passage in de test:

Wat verder opvalt aan het front van de Dreambox 7020-s is dat men nu ook het STAB USALS logo op de ontvanger geplaatst heeft. Dit houdt in dat de Dreambox 7020-s nu officieel gebruikt maakt van het STAB USALS systeem en dat deze gecertificeerd is door het Italiaanse bedrijf STAB.
Met het USALS systeem kan men door inbrengen van de landco?rdinaten van de plaats waar de schotelopstelling zich bevindt eenvoudig, zonder enkele andere instellingen te hoeven in te geven, de schotel door de ontvanger naar de gewenste satelliet kan laten draaien. De Dreambox 7000-s had deze mogelijkheid overigens ook maar gebruikte dit toen zonder certificering.

En dan valt in negatieve zin het volgende op
Ondanks het feit dat het STAB logo op de ontvanger prijkt heeft de ontvanger heel veel moeite om de STAB motor aan te sturen en is het verplaatsen naar een andere satelliet bijna een ramp te noemen. Gebruikt men daarintegen een Motek SG2100-A motor dan zijn er geen problemen

Hoi,,,
Dat STAB logo staat ook op de laatste 7000 serie dus lijkt me niks nieuws aan.
En hij draait er ook goed mee net zoals een moteck.
Maar zeff mooi ding maar wacht liever op de reelbox die in de bestelling staat en of anders als dat niks is en of word dan de dreambox 7080 of twin want zoveel meerwaarde zie ik niet in die 7020 zo ik gezien heb ;-)
Ja meer geld uit je knip hehehe
Groeten Ben bye bye ;-)

Volgens geruchten kan je nog erg lang wachten op de Reelbox, uitlevering is al div. malen uitgesteld en kontackt met de bouwers van die box is onmogelijk op dit moment.

Flip

Originally posted by flip
Volgens geruchten kan je nog erg lang wachten op de Reelbox, uitlevering is al div. malen uitgesteld en kontackt met de bouwers van die box is onmogelijk op dit moment.

Flip

Hoi Dat maakt niet uit dan doen we het met de 7000 :)
Maar volgens mij staan ze er al hoor met uitlevering volgende week zo ik hoor van handelaren in duitsland en zelfs ook nu in nederland...
Groeten Ben bye bye

Op de CeBit welke vandaag in Duitsland begonnen is zou dan voor het eerst een werkende versie van de Reelbox getoond worden. Op eerdere beursen heeft er altijd wel een Reelbox gestaan maar deze werkte niet.

Als er al op de beloofde 16e maart uitgeleverd zal gaan worden dan heb je te maken met een ontvanger waarvan de firmware waarschijnlijk zelfs nog in alpha status in.

Maar goed we wachten in spanning af.

Ooh ja we zien wel ....komt me bestelde reelbox niet omdat het niet door mag gaan .......dan gaan we weer sparen voor het volgende mooie wonder aparaat????
http://www.allcanview-tvc.de/
Groeten ben bye bye ;-)

Het lijkt wel een parade en etalage van apparatuur die NIET verkrijgbaar is.

De Reel multimedia ontvanger wordt, schrik niet, al twee jaar aangeboden en moet iedere keer "volgende maand" dan echt leverbaar zijn ;-)

De Tripple dragon audio en DVD delen, ook al meer dan een jaar "volgende maand" leverbaar.

Daar koop je dus niet zoveel voor.

Gelukkig is er nog zoiets als een dreambox :)

7000 software ook geschikt voor de 7020

www.satplaza.com

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan