Hbb-tv install vervolg vanuit iptv topic

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
898
Punten
113
Leeftijd
75
Heb de hbb-tv plugin ge?nstalleerd, uiteraard een herstart gedaan. Zie hem nergens staan.
Ook onder verwijderen is het niet terug te vinden.

Herinstallatie van de plugin gaat niet meer
Zit de plugin wel bij de applicaties van jou image parabolica?
Dan ga ik die image er inzetten. Morgen of zo.

the matrix;232162 zei:
Zit de plugin wel bij de applicaties van jou image parabolica?
Dan ga ik die image er inzetten. Morgen of zo.

Ja die plug-in zit bij mij in de te downloaden applicaties. the matrix en ook die IPTV listupdater.

Even van jouw image een backup maken en testen maar. Bevalt hij niet dan kan je zo weer terug.

Back-uppen werkt bij mij niet alles geprobeerd, dflash houdt er na 150k mee op.
Maar het is zo terug gezet met alle originele bestanden.
Ga zo aan de slag.

Ik heb al een poosje geen hib meer, terwijl wel de plugin erin zit.
Nu is dit wel eens vaker het probleem geweest en kwam er een nieuwe versie van hib uit en die werkte dan weer voor een poosje.

heb de image newnigma lean versie 4.011 ge?nstalleerd om zoveel mogelijk vrije ruimte over te houden in mijn 800 SE.
IPTV 1.62 aan de praat gekregen

HBB TV plugin vanuit de applicaties geinstalleerd en na herstart staat deze bij de applicaties (blauwe knop) als
HBBTV toepassingen

Hierop geklikt en kan kiezen uit
1)putpat.tv

en dat was het
vervolgens 1 gekozen en er wordt wat geladen
putpat fernsehen verschijnt en
daarna putpat.tv is currently not available in your country.

en da was ut

doe ik iets fout of moet er nog meer geinstalleerd worden .

Ah gevonden moest nog bij instellingen wat aanvinken ,
HbbTV Browser weergeven

Kan dan kiezen uit
menu
applicaties
applicatie browser

welke is de voorkeur???

Nummer10;232166 zei:
Ik heb al een poosje geen hib meer, terwijl wel de plugin erin zit.
Nu is dit wel eens vaker het probleem geweest en kwam er een nieuwe versie van hib uit en die werkte dan weer voor een poosje.

Zo heb ik die problemen ook. Na 82% stopt ie ermee en klaagt over een slechte internetverbinding en wil HbbTV weer opnieuw opstarten.

The matrix, selecteer eens NPO1 of NPO2 en start dan HbbTV eens op. Als het goed is dan kan je kiezen tussen NPO1 SD HD of putpat.tv
Kies NPO1 en hij gaat wat downloaden en krijg je rechtsonder in je beeld een rode knop met start. Selecteer met de AB de rode knop en hij gaat weer wat downloaden en dan zou je een screen met een keuzemenu te zien moeten krijgen met diverse keuzes.

tot zover heb je gelijk , ik kom in een keuze menu en default lijkt het op een programma overzicht

Keuze 1 is programma gemist en die blijf je missen,

Kan geen verbinding maken met internet zegt ie en vervolgens of ik wil opnieuw wil verbinden maar komt niet verder dan 27%

Maarr als het wel zou werken dan is het hele gebeuren super traag voordat diverse verbindingen gemaakt worden.

het houd je wel van de straat nu uitzoeken waarom hij geen verbinding wil maken!!

Als het niet werkt heb je juist behoefte aan de straat, een plug in moet gewoon werken. Wij moeten gewoon naar een andere plug-in voor HbbTV gaan zoeken. :)

Maar ben je tevreden over de image?

Een beetje saaie opening van de image.
Vindt mijn WiFi niet terwijl plugin wel ge?nstalleerd lijkt.
Diverse plugins die ik wil verwijderen lukt niet.
Dflash maakt ook geen back-up houdt het bij 150k voor gezien. Snap dat nog steeds niet.
Voor de rest werkt het aardig maar dat doen andere images ook.

En het lijkt erop dat geheugen bijna vol zit.

Ik weet niet of mijn WiFi werkt want ik doe alles bekabeld, maar ook met het netwerk installeren had ik wat moeite totdat ik DNS invulde, toen kon ik wel het internet gebruiken. Vreemd dat Dflash problemen geeft bij jou? Een back-up maken werkt bij mij wel perfect met de DM8000.

Heb je Flashexpander al geprobeerd te installeren?

ik denk dat het iets te maken heeft met de triple tuner.
Op het moment dat ik alles ge?nstalleerd heb zonder de tuner te defini?ren en de settingslijst te uploaden , kan ik nog een back-up maken ,

Nadat ik de tuner en de settingslijst erin zet is het gebeurd, snap nog steeds niet waarom het dan fout gaat.

Inderdaad vreemd want voor de totale back-up zou dit niks mogen uitmaken, denk ik......

nog vreemder is dat ik nu regelmatig met newnigma een groen scherm krijg dus een crash, blijkt geheugen mudje vol zit en nu niet meer opstart.

Schijnbaar is Hbb te zwaar voor de beperkte dm 800HD SE
I am terrible sorry back to open pli

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan