HD kaartje canaal digitaal

Ja hehe het is nu een woordspelletje als klant kun je een HD abo afsluiten dus je bent al klant met een pakket of basis of familie of nog hoger.

Dan kost het HD pakket je 5 euro extra maar de opbouw is nog anders zie de quote,

Familie-pakket 01/11/2011 t/m 30/11/2011 € 14,95Gratis Thema-pakket 01/11/2011 t/m 30/11/2011 € -4,95

Abonnementskosten HDTV-pakket 01/11/2011 t/m 30/11/2011 € 9,95

Extra kaart Set Top Box-pakket 01/11/2011 t/m 30/11/2011 € 1,50

totaalbedrag € 21,45
Het thema pakket krijg je gratis.

 
Nou het is meer lekker maken voor een maand.

Kan je daarna als je wil blijven kijken naar de themakanalen betalen.

:biggrin:

Nr.10

 
Als je nu op de site van CDS gaat kijken, dan is het inderdaad zo dat je nu alleen nog maar pakketten kunt kiezen waar HD inzit voor het bedrag waar je eerder 5 euro extra voor moest betalen.

Dus nu heb je basis, dan basis HD voor 5,- per maand extra, en vanaf daar zijn alle abonnementen inclusief HD.

Ik heb vanaf maart dit jaar een HD abonnement genomen (met een ontiegelijke bak ellende als gevolg), en betaal voor het familie pakket plus HD 19,95 + 5,- = 24,95.

Daarmee betaal ik nu dus die 5 euro per maand teveel, en das een extra mes in mijn rug gezien de ellende die ik al heb gehad met die oplichters.

Het is dus absoluut niet waar dat dat al jaren zo is, dat is ergens in de tweede helft van dit jaar veranderd maar wanneer precies dat kun je natuurlijk niet uit hun website opmaken.

Ik ga het ook niet opzoeken wanneer dat gewijzigd is.

 
Ja hehe het is nu een woordspelletje
Nee dat is het helemaal niet, de verwarring die het veroorzaakt bracht ook mijn eerste reactie over het vroegere settopbox teweeg. In de tweede reactie gaf ik duidelijk aan waar de schoen wrong.

Er is echt een wezenlijk verschil tussen iets extra's en een abonnemenstvorm of abonnement.

Je schrijft toch ook niet dat er een filmabonnement is van 37,55 per maand?

Da's feitelijk hetzelfde. Zonder die basis van 9,95 heb je het niet voor dat geld dus zo'n abonnement is bestaat niet voor die prijs.

En iets wat een wezenlijk verschil in betekenis weergeeft, is geen woordspelletje.

@Mas3: Als jullie nu eens gewoon de verklaringen wat aandachtiger gaan lezen?

Je kunt het rechts of links keren hoe je wilt en of het ouder of nieuwer is maakt allemaal niet uit. Er is en was nooit een abonnement van 5 euro. Dan moet men die indruk ook niet wekken.

Er is altijd sprake geweest van extra, dus geen abonnementsvorm van een bedrag bovenop een ander abonnement.

Het is dus absoluut niet waar dat dat al jaren zo
Dat heb ik niemand zien zeggen.

Er is een zeer wezenlijk verschil of je zegt dat er een abonnement van 5 euro bestaat of dat je zegt dat je 5 euro extra moet betalen op je abonnement.

Zeker voor mensen die nog geen klant zijn of oude klanten die hun abo opgezegd hebben en zo de indruk krijgen dat er een soort nieuw HD settopbox pakket zou zijn.

 
IK ben bezig geweest met het kaartje actief te maken.

Dat lukte voor geen meter.

En ook de Amiko werkte niet mee.

Als je hem uit zet en dan weer aan ziet hij de kaart niet meer.

En het was mooi weer om nog wat in de tuin te doen.

 
Je moet de Amiko draaien met de Sparks software en om je kaart actief te maken moet je in het plugin menu mcas activeren en oscam deactiveren dan zou het moeten werken.

We horen het wel weer het moet allemaal gewoon kunnen.

 
Dat heb ik ook aart.

Maar ik denk dat er meer mis is.

Als ik een dreambox opstart gaat hij booten en daarna gaat hij aan.

Om hem uit te doen druk je op het rode knopje.

Druk je dan later weer op het rode knopje heb je gelijk beeld.

Als ik de Amiko met de schakelaar aanzet gaat hij booten en gaat in standby staan.

Druk je dan op het rode knopje gaat hij weer booten en daarna aan.(duurt +/_ 2 minuten)

Druk ja weer op het rode knopje gaat hij weer in standby.

Druk je later weer op het knopje gaat hij weer booten en aan.

Ik vraag me af is die normaal???????

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 20:11 uur ----------

Hier heb ik reeds een antwoord op gehad van Ferrarisat.

Dit is aan te passen in het menu.

 
Alles werkt nu zoals het hoort te werken.

De ontvanger reageert nu ook goed op het kaartje.

Ik denk dat de problemen werden veroorzaakt door het rare afsluiten.

 
Nou bedankt voor de terug melding en mooi dat het opgelost is veel plezier met de Amiko.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan