HD kanalen werken niet meer.

J

joellie

Hallo allemaal ik heb een probleem, misschien weten jullie raad.

Ik heb een VU Duo . Met een motor van 45 graden oost tot 45 graden west.

Ik heb hem al een paar maanden en steeds zet ik er een nieuwe settings lijs in dit ter info . De laatste lijst staat er al weer een week in.

Nu heb ik gisteravond gewoon TV gekeken naar de Nederlandse zenders op 23 graden in HD. alles ok.

Nu heb ik hem vanmiddag de VU DUO aangezet maar ik heb geen beeld meer op 23 graden dus de HD kanalen.

Op 19 graden gewoon beeld. De schotel gedraaid naar 28 graden gewoon beeld . Naar 16 graden gewoon beeld .naar 13 graden gewoon beeld.
Overal beeld behalve op 23 graden .

Ik heb nergens aangezeten ,gisteren avond uitgezet , en van middag aangezet en toen geen beeld . Ik heb van middag mijn smart card geupdate bij canal digital maar het help niets .
En ik heb gewoon signaal van 70 procent .
Wie weet raad. gr joellie.
 
Geloof het of niet...gisteren plots geen signaal meer op Hotbird (13) en Astra3 (23.5). Wel signaal op Astra1 (19.2) en Astra2 (28.2). Alles geprobeerd, ander image, andere settingslijsten, tunerconfiguratie ingesteld, zenders zoeken...maar geen beeld op Hotbird en Astra3. Sinds vanmorgen terug signaal op alle 4 de satellieten. Ik vermoed dat mijn schotel de geest aan 't geven is. Ik zou anders niet weten wat deze uitval heeft veroorzaakt!
(schotel is een multytenne 45 twin)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan