HD ontvanger van canal digital.

J

joellie

HD ontvanger van canal digital.

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo dreambox vrienden ik heb een dreambox 7020 s, daar kan ik dus geen HD tv mee ontvangen. Ik kan nu een HD ontvanger van canal digital krijgen,als ik mij abonnement met een jaar verlengt. Maar ik heb een dreambox 7070 s. Waar ik mee share. En waar mij kaart in zit. Heb ik wel WAT aan die HD ontvanger i.c.m mij dreambox.Ik zou niet weten hoe ik dit moet oplossen { aansluiten het lijkt mij dat 1 van jullie dat al is bij de hand heeft gehad } want het kaartje van canal digital moet in de HD ontvanger,en dan zit hij niet meer in mij dreambox en kan ik niet meer share .Heeft iemand een oplossing. gr joellie.
 
Je geeft zelf het probleem al aan. Kaartje zit niet meer in de DB.
Waarom niet een Dreambox500HD aangeschaft? Ben je van alle problemen af......toch?
 
Een andere optie voor 1 euro in de maand een kaartje er bij nemen.
Kan die in de dreambox en kan je HD kijken met gratis ontvanger.
 
Hallo zad75455 ik heb een dreambox 7020s al 5 jaar dus ik heb niets recents aangeschaft.
Hallo janblues ik heb al het tweede kaartje voor op de slaapkamers. Maar wat misschien voor ons met een dreambox het probleem wordt .Is dat canal digital gaat niet alleen van sat positie veranderen maar ook van codering naar MPEG4 zoals jullie weten .Weten jullie misschien of wij met onze dreambox daar last van zullen krijgen ,kan onze dreambox die MPEG4 codering aan?
Want die MPEG4 codering wordt ook naar onze dreambox gestuurd. Is die codering niet alleen geschikt voor de HD ontvangers van canaal digital en niet voor onze dreambox ? Dus ik denk verbeter mij maar als het niet zo is .Als je geen HD ontvanger neemt van canal digital dat je in oktober , als ze veranderen van satpositie en ook van codering veranderen je geen beeld meer heb op onze dreambox, of zit ik er nu helemaal naast. Dan zouden we ook niet meer kunnen sharen. gr joellie.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan