HD ontvanger van canal digital.

J

joellie

Hallo dreambox vrienden ik heb een dreambox 7020 s, daar kan ik dus geen HD tv mee ontvangen. Ik kan nu een HD ontvanger van canal digital krijgen,als ik mij abonnement met een jaar verlengt. Maar ik heb een dreambox 7070 s. Waar ik mee share. En waar mij kaart in zit. Heb ik wel WAT aan die HD ontvanger i.c.m mij dreambox.Ik zou niet weten hoe ik dit moet oplossen { aansluiten het lijkt mij dat 1 van jullie dat al is bij de hand heeft gehad } want het kaartje van canal digital moet in de HD ontvanger,en dan zit hij niet meer in mij dreambox en kan ik niet meer share .Heeft iemand een oplossing. gr joellie.

Hoi.

Zoals je ziet heb ik je vaag uit het andere onderwerp gehaald, want daar paste het niet helemaal in.

Kijk even in de aanbieding die je hebt gehad, want ik vermoed dat je de ontvanger niet kado krijgt, maar dat je 'm mag lenen.

Verder is het dus een kwestie van kijken naar een andere ontvanger die HD kan en die ook kan sharen (natuurlijk alleen binnenshuis).

Je kunt op je vingers natellen dat dat niet kan met een officieel goedgekeurde ontvanger, zelfs als je geen vingers hebt.

Misschien een optie voor 1 euro in de maand een kaartje er bij nemen.

Kan die in de dreambox en kan je HD kijken met gratis ontvanger.

Je moet dan eerst nog een kaartje erbij kopen (€ 39,95) en verschilt de prijs wat het kost om het extra kaartje te gebruiken ook nog per abo

Laatst bewerkt door een moderator:
Yup, als je wil blijven hobbyen zou ik toch gaan uitkijken naar een hd ontvanger.

Groetjes,

Wing

Beste mensen eerst aan onze moderator mas :Ik citeer de brief want je gelooft nog steeds niet dat je hem gratis krijgt; REAGEER SNEL EN ONTVANG EEN GRATIS HD ONTVANGER,T.W.V 199,- EN EEN DUBBELE ONTVANGSTKOP T.W.V 39 EURO. Het enige wat we aan u vragen is om uw abonnement op het Entertainment-pakket en Eredivisie live met een jaar te verlengen. Dit staat er in de brief dus volgens mij is hij als je het abonnement verlengt met 1 jaar de HD ontvanger van mij . Maar nu komt voor mij het allerbelangrijkste namelijk en wat mij zorgen baart en jullie nogal luchtig over doen,zoals koop maar een HD ontvanger of neem een tweede kaartje dat is het probleem niet, canaal digitaal gaat in oktober niet alleen van sateliet wisselen.MAAR OOK VAN CODERING NAMELIJK NAAR MPEG4.En kunnen onze dreamboxen en noem al de decoders maar op MPEG4 aan? Dat is mijn probleem en waarschijnlijk ook dat van jullie.Ik denk { ik weet het bijna zeker } dat alleen de HD ONTVANGERS van canaal digitaal deze codering aan kunnen.En waar blijven wij dan met onze dreambox? Dat is mij vraag.

alleen van sateliet wisselen.MAAR OOK VAN CODERING NAMELIJK NAAR MPEG4.
Ehmz.. ze wisselen niet van codering hoor. Het blijft Seca3, dat mpeg 4 IS HD. Dus als je een Dreambox met HD neemt, dan kun je daar nog altijd prima mee kijken.

Ik zou overigens ook even de kleine lettertjes lezen want in de grote staat wel dat je hem gratis krijgt, als je jouw abo verlengt, maar het zou best kunnen dat in de kleine lettertjes staat dat je hem terug mag geven als je abonnement stopt.

En in dat geval is het alsnog lenen.:)

Waar je blijft met de Dreambox? Op dezelfde plaats waar alle mensen met een goedgekeurde CD ontvanger blijven. Nergens dus wat je zult een HD ontvanger (mpeg4) moeten hebben. En er bestaan ook HD Dreamboxen.

Nu kun je wel die gratis ontvangers van CD nemen, maar daarmee kun je niet sharen dus de keuze is verder aan jezelf.

Ik begrijp derhalve je vraag, danwel het probleem niet helemaal.

Ik begrijp derhalve je vraag, dan wel het probleem niet helemaal.

Hallo Black tijger mijn probleem is dat ik een dreambox 7020s heb en die kan geen HD TV ontvangen , en mijn vraag is kan ik na oktober nog gewoon CD ontvangen omdat mijn ontvanger niet geschikt is voor HD tv. gr joellie.

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 11:48 uur ----------

Ik was dit bij mij vorige onderwerp vergeten. Dus ik kan met andre woorden mijn dreambox 7020s in de vuilnis bak gooien, sorry dat ik het in mijn vorige onderwerp dit niet erbij heb geschreven. gr joellie.

De vraag is eigenlijk met 2 antwoorden te beantwoorden. Ja en nee.

Ja voor de Canal Digitaal zenders op Astra 19.2 en de lokale zenders op Astra 23,5 is je Dreambox 7020 nog prima te gebruiken, net als voor de Free to Air zenders.

Wil je echter de HD zenders gaan bekijken op Astra 23,5 heb je een HD ontvanger nodig en als je sharen wilt zul je moeten denken aan een ontvanger die dat kan.

Bijvoorbeeld de VU+Duo of VU+Solo, Dreambox 500HD, Dreambox 800HD, Dreambox 8000 of wellicht nog andere ontvangers. Voor HD ontvangst is de 7020 dus niet bruikbaar helaas.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan