HD reset

H

HansKazan

heeft iemand evaring met opnemen met de dr00mdoos???

ik heb dus een probleem als ik wat wil opnemen dan slaat mn ontvanger uit reset hij dus en dat is alleen bij de laatste versie van ronald ik heb nu zelf SF image en hier is het probleem dus niet ligt dit aan de ronald image?????

Heb hier net hetzelfde gehad.

Soms werkt het wel normaal, soms niet.

Is enkel met de nieuwste 3.2 van SF dat ik dit probleem voor de eerste maal gezien heb.
Zou het kunnen dat er in de SVC build iets scheelt ?

CU
Red

Volgens mij zijn we hier weer bij het oude bekende probleem aangeland dat de werking van images per images, per ontvanger in combinatie met elkaar nogal verschillen.

Zo zijn er dus droomdozen waarom Ronald perfekt draait en droomdozen waarop ie reset problemen gaat geven. Bij mij zelfs niet alleen bij opnames.
De SF en de Rudream doen hier heel fijn opnemen, zonder ook maar een enkel probleem.
Bij een ander kan het dus net andersom zijn, daar zijn al diverse ervaringen over geschreven.
Tot nu toe heb ik persoonlijk nog geen eenduidende oorzaak hiervoor kunnen lezen ergens.
Evenzogoed kan het voor komen dat een nieuwere versie of net een oudere versie het probleem weer als sneeuw voor de zon kan doen verdwijnen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan