HD utility's voor xbox mogelijk?

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.891
Waarderingsscore
1.039
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Beste mensen.

Een kennis van me heeft naar zijn mening een probleem met de HD in zijn xbox.
Laat het spel Sphinx geinstalleerd op de HD, en bij dat spel moest je ergens over wat dingen springen en zijn er ook puzzels met lichten.

Bij de lichtpuzzels ging een van de laatste lichten niet aan.
Bij het springen bleek dat hij niet ver genoeg kon springen.
Bij speren die uit de muur kwamen, was er een stuk waar de eerste speren 1x uit de muur kwamen voor een korte pauze, de tweede 2x en de derde 3x. Bij hem was bij alledrie maar 1x te zien zodat hij ook daar vaak dood bleef.

Na het nodige gesodemieter en gescheld is het spel er compleet afgekiept geworden en nogmaals geinstalleerd en een andere joystick erbij genomen.
Andere joystick hielp overigens voor de herinstallatie ook niet.
Na de herinstallatie deden de lichten het wel goed, de speren ook en kon ook met gemak ver genoeg gesprongen worden.

Nu denkt hij dat hij een bad spot op zijn HD heeft. Bij een tweetal van die achtergronden die je kunt kiezen, geeft die ook een error aan maar volgens mij zit dat in die achtergronden want dat geeft ie bij mij ook aan maar alles werkt hier goed.

Hij is echter nogal eigenwijs en hij kan natuurlijk ook gelijk hebben want soms bij het laden van een game springt het beeld heel kort (fractie van seconde) onderaan en dat heb ik bijv. niet, maar zou ook aan de versie xbox kunnen liggen ofzo, ik heb geen idee.

Vandaar de vraag of er zoiets is als bijv. een checkdisk maar dan voor de xbox of andere utility's die je op de xbox kunt draaien om te zien of je HD fouten bevat.
Iemand enig idee?
 
wat je kunt proberen om de xbox op ntsc stand te zetten.
mocht het daar al op staan dan is de game zelf mischien niet helemaal toppie zal vast niet aan de hdd liggen.
ik had zoiets ook met tak 2 staff of dreams.

succes
 
Jah, ik zei al, na herinstallatie van de game was het probleem over, maar hij vind dat bij Golf het spel ook regelmatig foetelt, dat zijn xbox niet doet wat ie moet doen, hij is gewoon overtuigt van het feit dat hij een defectje ergens op zijn HD heeft en ik krijg het niet uit zijn hoofd gepraat.

Vandaar dat ik nog altijd zoekende ben voor een soort chkdsk of soortgelijks voor de xbox, dan kan ie controleren en dan is ie rustig.:)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan