HD vraagje

S

satbakker

Beste allen,

ik heb een 80 GIG harde schijf in mijn DB geplaatst. Opnemen gaat onder radegast vrij goed, newcamd stottert.

Maar nu de issue vraag, de schijf blijft spinnen ondanks dat ik er geen gebruik van maak. Nu kan ik in het hydra control panel kiezen uit een aantal Harddisc functies waaronder HD sleep now!

Dan gaat hij uit, echter als ik dan ga zappen springt hij soms aan. Ik heb niet goed gelet bij welke zenders die dat doet en waarom die dat doet.

Nu zou ik graag willen weten hoe jullie de instellingen hebben staan om de HD uit te schakelen en te houden, tijdens gewoon gebruik van de box.

Ben benieuwd!

Groeten Satbakker

Wat mogelijk is: als je de var directory naar je harddisk hebt gelinkt dan zal de harddisk elke keer aanspringen als de box naar die directory gaat kijken. Zelf heb ik de var naar mijn usb key gezet waardoor ik dit probleem niet heb.

Groetjes,
Dreeke

hhhhmmm, ik heb een usb stick maar nog niet in gebruik met de DB. Dus ik weet nog niet goed hoe ik kan zien of die var op mijn hd staat en als dat wel zo is hoe ik hem eruit kan krijgen en op de stick moet zetten.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan