hd

frweber

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
heb op mijn 7020 pli flubber opgezet en kon niet meer opnemen alles na gekeken maar alles was goed dus hd kapot dacht ik nieuwe erin nop komt een colega vanavond heeft het zelfde probleem mis ik iets een instelling of zo of moet ik iets downloaden heeft iemand dat probleem ook gehad want ik vermoed nu toch dat het in flubber zit
gr frans

Je kunt eens een factory reset geven, het kan wel eens gebeuren dat de HD strange gaat doen als je er andere firmware op zet (dus bijv. als je er eerst Gemini of iets anders op had).

Maarja, met een nieuwe, als tenminste het formatteren van die nieuwe HD ook in de Dream gedaan is en hij aangegeven heeft dat het gelukt is, zou het wel moeten werken.
Blijft het probleem, zet er dan nog eens Gemini op bijvoorbeeld en zie of je dan wel kunt opnemen, zoja dan zit het inderdaad in flubber, alhoewel er meer mensen met flubber werken dus vermoedelijk zal dat het probleem niet zijn.

formateren gaat perfect heb een vermoeden dat het in een instelling zit
gr frans

Tja dan hoop ik dat een flubber gebruiker je verder helpen kan want hier draait Gemini en die pli images zijn me verder onbekend qua funkties en instellingen.

In ieder geval bedankt ik ga wel een s verder zoeken heb hem opnieuw erop gezet en hd in computer opnieuw geformateerd helpt niks verder draaid alles wel perfect
gr frans

Op welke manier heb je hem er op gezet? Want ik begin langzaam het vermoeden te krijgen dat er iets met de rechten niet goed zit.

Dit zou je kunnen zien door bijv. naar de dreambox te telnetten, dan zou je de directory moeten hebben waar de opnames in terecht komen, ik weet niet precies uit mijn hoofd welke dat is.
Bij Gemini is dat /media/hdd/movie/ maar in feite zou je dan in /media/hdd moeten gaan en dan het commando:
ls -all
geven en dan kijken hoe dit er uit ziet, bij mij ziet het er zo uit:

drwxr-xr-x 2 root root 8192 Dec 22 01:57 movie

Vooral dat 2x root is belangrijk, maar ook de eerste w bij drwx.
Misschien kun jij dat ook eens doen en het resultaat hier posten want als de rest goed werkt lijkt het me dat het eigenlijk alleen nog hieraan kan liggen.

bij mij kom ik er niet in werkt schijnbaar heel anders ga verder knubbelen
je hoort het wel
gr frans

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan