HDCI-2000 en formula 1.01

B

BertE

Beste forumgebruikers,

Het volgende probleem doet zich voor;

Als ik via Formula mijn kanalenlijst upload en deze probeer te bewerken door bv. de pr*miere direkt kanalen toe te voegen door te knippen en te plakken uit een andere kanalenlijst, en deze dan weer te downloaden to stb meldt de ontvanger nadat er gedownlaod is dat er geen kanalenlijst beschikbaar is.

Een andere lijst van bv Josje pakt ie wel.

Doe ik iets verkeerd?

Is knippen en plakken uberhaupt mogelijk in Formula 1.01?

Het bertreft een Humax HDCI-2000

alvast bedankt voor jullie reactie.

Hoi BertE en welkom op Satellite Fun.

Formula 1.01 is mij niet bekend, alleen Formula V3 v.222 die wij in de download hebben staan alhier. Maar daarvan is me niet bekend of deze met de HDCI-2000 kan werken.

Normaliter zou het wel mogelijk moeten zijn om te kunnen knippen en plakken door middel van kanalen-editors.

Hopelijk kan een andere HDCI-2000 gebruiker of iemand met verstand hiervan je verder helpen.

bedankt voor de reactie BT,

Het probleem is dat volgens mij formula v3, hnfsmart ed, niet geschikt zijn voor de 2000, er komt steeds een system id error.

Bij options kun je ook nergens de HDCI-2000 ingeven.

Wellicht hebben hier meer mensen ervaring mee.

Heeft iemand een editor progje behalve formula 1.01 dat wel geschikt is voor de hdci-2000.

Bert

Werkt WDN4OAK er niet op?

http://www.humaxdigital.com/HCSA/download/products/HDCI-2000.asp

Je kunt dan proberen ze via formula 1.01 aan te passen en via WDN4OAK naar je ontvanger te verplaatsen.

Het enige wat ik nog kon vinden is een aangepaste Formula for NEO maar ik zag nergens een download link voor deze. Bij Satplaza staat vermoedelijk ook nog iets maar daar moet je wel registreren om rond te kunnen kijken.

Satwachter van Satplaza is echter ook moderator alhier, misschien dat die er wat meer over kan vertellen.

Op een Duitse site zag ik nog ergens een 1.21 versie ergens van maar ook daar geen downloadlink te vinden.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan