HEB IK DATTTTTTTTTTTTT!!

I

ilya

Ontzettend blij met de hulp van Satslope en Satnerd om voor mijn Echostar 3000 IP Via met freecam 2 017 een werkende 3 in 1 file te creeeren in de funcard.

Met de juiste coco string t.w. 0500 0100 0601 0602

Goodies op Seca/Via en ik ontvangk nl alle nl channels en idem PW, PERFECT.

Vanaf zondag tot aan gisteravond altijd beeld

Wat gebeurde er....

Om circa 18 00uur viel het beeld ( stond op een v.d. Canal plus zenders) na 10 minuten uit.Recceiver gereset en direct beeld.

Na 10 minuten weer alles zwart , ga zo maar door.

De files opnieuw geprogd, nl de eeporm als crd file .Ook geen succes.

Vervolgens met Ponyprog geprogd ook niente.

Toen met cardwriter idem dito.

Ik begrijp er echt niets meer van.

Zou het komen door de string !!

Ik heb andere geprobeerd , het nadeel is dan PW gedeeltelijk en Canal plus gedeeltelijk.

Zou het komen door de echostar !!.

(ER waren immers ook problemen met TPS)

Of zijn de files niet anti reset!!

Ben ik de enige !!!

ILYA

 
euh,. ik ken de echoóóstar niet. Is dat een interne cam??

Kan zijn dat ze met de CAT aan het spelen zijn maar die leest ie toch alleen in bij kanaalwissel??

Vreemd trouwens dat je met die string beeld krijgt op PW, dat moet 17 02 zijn...

 
Ik krijg alle pw channels.

Ik heb van mickey12 begrepen dat de string 0500 o.a. voor de freecam 2 017 is.(Met name van belang voor de ontvangst seca/viaccess.Hierdoor ontvangt je alle nl channels zoals 16 : 9 en cinemas.

Verder is de grap dat je ook in principe alle pw channels ontvangt.Ik heb slechts 2 dagen hiervan getuige moge zijn !

Tot voor voor kort ontving ik met een andere string 0601 100 603 604 alle nl channels echter niet premier one en movie1 .Zie de vorige topic.

Ik heb een ci freecam 2 017.

Ik hoop dat jij de truc weet.

Of is de combine echo/freecam killing !!

ILYA

 
Onbegrijpelijk, ik heb gisteravond opnieuw geprogd.Nu niet met cardwriter maar met ponyprog.Daarna met ISVedit 2.0 de crd file erin gepropt. Wat dacht je de hele avond beeld!! Hoe bestaat het.Het waren de zelfde files.

Ra, ra.

Ik dacht dat dit misschien de oorzaak was(Niet100 % zeker) t.w

Zou het kunnen dat er soms een conflict onstaat met viaccess.

In mijn echo zit de freecam met de stand sece/via , terwijl in de

embedded ca reeds een viaccess kaarte zit !!!

ILYA

 
Blijft gissen maar het is bekend dat je met 2 kaarten soms problemen hebt. Een hele vervelende is als je een seca en irdeotkaart gebruikt en dan op de gewone Nederlandse zenders.

Gaan sommige decoders plat van of worden langzaam, tenminste als ik de experimenten van de makers van de hopper-guide moet geloven.

In lek geval leuk dat het weer werkt ;)

 
Afkloppen, @ Satslope en bedankt voor je goede bijdrage.Vreemd blijf ik vinden.Maar ja er hoeft maar iets verkeerd te gaan tijdens proggen b.v. 1 bitje en forget it.

Maar het allerbelangrijkse al weer 1 dag geen uitval.Hoe is het mogelijk.We blijven optimistisch.

ILYA

 
@ ilya

Ik heb ook zo'n probleem gehad met cardwriter.

Sommige Via kanalen gingen toen ook niet open.

Toen de files met Chipcat geprogd,en alles lopen!!

Dit was op een 9500,dus het ligt niet aan je ontvanger.

gr Ghost.

 
@Ghost thankx voor je reactie.Ik dacht tot nu toe dat ik de enige was met dit probleem.Ik begon aan me zelf te twijfelen.Het was om er " gek" van te worden.Ik hoop dat andere boaders ook hun ervaringen vertellen mbt cardwriter.

ILYA

 
Hmmm.. zet cardwriter de fuses dan wel goed?? Ik gebruik die chipcat ook, heb cardwriter weleens gebruikt en die werkte toen ook. Maar kan zijn dat ik toen zelf de fuses ingesteld heb.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan