Heb je zonnepanelen?

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
925
Punten
113
Leeftijd
75
Dan is dit hier mss een site waar je je kunt aanmelden tegen de salderings opheffing

Tja, men kan het proberen maar ik denk dat het 0 gaat opleveren. Zeker nu het kabinet gevallen is en er grote kans is dat er een "nog groener" kabinet gaat komen.

Ik heb al wel zitten denken over een accu maaar ga niet het zelfde doen met je accu.
Ik bedoel ook terug leveren als je niks verbruikt als het nacht is.

Ja ik heb zonnepanelen, ik vrees ook dat de salderingsregeling gaat verdwijnen.

Fijn landje met veel van deze dingen, dingen beloven, en nadien weer afschaffen.

Het is altijd zo geweest in dit land, met alles. Dat was ook zo met auto's op gas en je ziet het ook gebeuren met elektrische auto's en hoeveel voorbeelden zijn er niet? Kortingen zijn er altijd maar tijdelijk.

Gratis stroom tussen 12u en 18u zomer en winter. Iedereen aan de was droger afwas en eten op inductie. En dan weg met die glazen rommel op de daken.

Er zijn nu al leveranciers die flinke kortingen geven in dit tijdspanne. Maar ik bedoel dus alleen voor huishoudens

Ik heb zoiets nog niet gezien.
Het enige wat ik tot nu toe ben tegen gekomen in die prijsklasse was bij BudgetEnergie.
Dan krijg je "gratis" stroom krijgen van 1 juni t/m 30 september, maar alleen in de weekenden tussen 12.00 en 17.00 uur. Ook erg leuk natuurlijk, maar schiet niet echt op als je de rest van het jaar hogere tarieven betaald dan bij andere leveranciers.
Maar goed, als je er zit is het leuk meegenomen. Bij mijn weten is dat de enige die dit doet.

Maar het begin is er wie weet wat er volgt . Gratis tijden en daar buiten word je gepakt. Maar de stroomvreters zijn wasmachine, wasdroger, vaatwasser airco koelkast inductie pc's

Die paar ledlampen en radio of tv.
Voor pc zijn goedkope vervangers ik gebruik nauwelijks meer een pc of laptop doe bijna alles op een iPad en iPhone. Kijk op ipad bv veel voetbal en darts. Muziek via google audio nest goed genoeg voor deze ouwe jongen. Gaan steeds beter klinken.

Maar F1 dan gaat de glasplaat en de onkyo en subwoofers aan.

Heb laatst mijn ipad 2017 vervangen door een van 2022 met nog 6 maanden apple garantie voor 150 € via MP dacht eerst dat ik belazerd werd maar nee het was een inboedel verkoper

Laatst bewerkt:
Maar het begin is er wie weet wat er volgt .
Het is ook de vraag hoe lang het duurt en of het wel doorgaat. Vorig jaar hadden wij Budget Energie, maar kregen die aanbieding niet omdat wij in december 2023 het contract hadden afgesloten en de actie was alleen voor mensen die na 15 januari 2024 afgesloten hadden. Toen werd wel gezegd dat als we gingen verlengen dat we het dan zouden hebben.
Toen ik dit jaar mocht verlengen ook gevraagd of we dan nu wel weer gratis energie gingen aanbieden (want stond niet meer bij de aanbiedingen erbij) en kreeg "nee" te horen en ook of ze niet wisten of ze dat nog een keer gingen doen want als er teveel gebruik van gemaakt zou zijn zou het te duur kunnen worden dus dat was onzeker.

Goed, paar maanden gewacht en niks. Nu zit ik bij Energiedirect weer eens maar met lekkere lage prijzen.
Het is een beginnetje, maar dan moet het wel structureler. Ben dus heel benieuwd of anderen er ook mee gaan beginnen. Dit is het tweede jaar van Budget dus we zullen gaan zien.
En dan afwachten of het blijft want je kunt je voorstellen dat hier dan in die tijden in het weekend vaker de airco aan staat en het badje aan het bubbelen is. :biggrin:

Wassen doen we bijna niet in het weekend.
Ik doe echt alles op de PC, moet ook wel voor de zaak soweiso en ik zie me ook niet gamen op een iPad. Dat is leuk voor wat te internetten en mail te doen maar dan houdt het ook ver op, zeg maar het doorsnee internet gebruik. Telefoon is mij soweiso te klein en heb ik een bloedhekel aan.

Phoe dat is geen geld zeg. Heb je geluk gehad. Normaliter wordt je belazerd voor zo'n bedrag.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan