Helaas BT nagels weer te lang!

Big-Henk

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
25
Punten
38
Leeftijd
63
Tja ik doe m'n best BT maar ook Sofia heeft weer te lange nagels. :girl:

Tja ik zou graag eens gekrabt worden door zulke nagels, het Freggelvachtje wil ook wel eens een goed krabbeurt.

Big-Henk, stuur die met die lange nagels voortaan maar naar mij toe, en voor BT nemen we voortaan de restjes...

Ach eens af en toe koppiekrauw tussendoor is niet zo erg, een beetje krabben mag dan ook wel.:biggrin:

Met restjes nemen we geen genoegen freggel1!!!:grrr:

Juist BT..hij heeft Jenni die moet nu zeker verdwijnen net als die ach hou maar op....lol

Het enig(st)e wat nep aan haar is zijn haar nagels.

Big-Henk, ik heb haar toch maar eens aan mijn keuringsnormen getoetst. En ja ze heeft lange nagels, maar als ik de rest bekijk, krijgt ze slechts 1 punt aftrek voor de lange nagels, voor de rest.... tja... niets op aan te merken zo te zien.
Dus ze krijgt van mij een 9 en is voor levering geschikt.:sex:
De lange nagels knip ik dan zelf wel bij.:biggrin:

Volgens mij is het in de buurt van een zwembad. Kijk maar eens niet naar de nagels enz....
op de achtergrond zie je de waterleidingen + kraan.

Kijk op die manier ben ik nou verslaafd aan me werk. :biggrin::biggrin::biggrin:

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

Black Tiger;195611 zei:
Big-Henk, ik heb haar toch maar eens aan mijn keuringsnormen getoetst. Dus ze krijgt van mij een 9 en is voor levering geschikt.

Ik had het kunnen verwachten!!!
Terwijl ik de hele nacht met aandacht naar de USA verkiezingen zat te kijken, wat heel belangerijk is i.v.b. de wereld economie wie er president wordt van Amerika.
Is vanacht vanuit mijn eigenlijk geheime opslag Sofia gestolen en niet alleen Sofia maar ook een aantal andere dames die ik nog niet had losgelaten omdat ze niet door de keuring zijn gekomen.
De deur is met zeergrof geweld opengebroken en er hing een briefje aan de deur met de tekst "Bevrijd door de BevrijdingsFront Dames in de Doos". getekend B.
Wat mijn verbazings schets is dat F in een andere topic weer op nimfenjacht is geweest om BT te paaien om toch weer vriendjes te worden.
Ik ben diep bedroefd, niet om de andere dames, die had ik zowieso los gelaten, maar Sofia was toch wel het plaatje van de week en ik weet zeker dat BT hier veel plazier mee had kunnen beleven.
Voor de zekeheid, hier zijn nogmaals de fotos van Sofia. Mocht iemand haar herkennen en haar ergens met iemand hebben zien lopen of in een auto vervoerd zien worden, zou ik dat graag willen weten. Dan kan ik een onderzoek gaan instellen naar de huidige verblijfplaats van Sofia!

Nummer10;195612 zei:
op de achtergrond zie je de waterleidingen + kraan.
Nr.10

Jammer dat niet alle bouten erin zitten, dat is wachten op wateroverlast :biggrin:

Het is toch erg he Big-Henk, maar het was te verwachten. Net als een mens inderdaad iets enorms belangrijks als de USA verkiezingen zit te kijken.... Ik zat er ook naar te kijken en volgens mij hebben de boeven ook net dat moment afgewacht.
Ik heb er nu enorme spijt van dat ik helaas niet eerder tijd heb gehad om aan de keuringen toe te komen. Maar het waren boeven met ervaring want ze hebben het beste natuurlijk weer meegenomen.

Samen met Pikkie en hopelijk ook veel duckgebruikers zullen wij zeker onze oren en ogen open houden en F en B ook nauwlettend volgen!

Tja het rare is dat mijn PC ineens ook raar ginge doen, allerelei bios problemen en sins gister ineens sirene bij opstarten..
Heb inmiddels een backup pc er aan staan en kan gelukkig weer op zoek naar nieuwe spetters.. :biggrin:

Hmmz... vreemd. PC raar gaan doen enzo. Freggel soms in de buurt geweest? :biggrin:

Blijf vooral waakzaam.....

Moet helaas melden dat mijn oude PC klinisch hersendood is en aan de beademing hangt voor de donor organen..
Heb inmiddels een leen PC en kan hier voorlopig even weer me vooruit, maar het gevoel van m'n oude vertrouwde PC is er nog steeds niet en ben ook in diepe rouw hier.. :( :brb:

Big-Henk;195796 zei:
Moet helaas melden dat mijn oude PC klinisch hersendood is en aan de beademing hangt voor de donor organen..
Heb inmiddels een leen PC en kan hier voorlopig even weer me vooruit, maar het gevoel van m'n oude vertrouwde PC is er nog steeds niet en ben ook in diepe rouw hier.. :( :brb:

Big Henk ik leef met je mee volgens mij is tie F. echt op oorlogspad en gaat nu over op totale vernietiging van iedereen die hem dwars zit...maar kijk ook uit voor B. die wordt tot nu toe buiten schot gehouden....

Hmmz... volgens mij spelen er rare invloeden van F. Vandaag boven de pc van dochter verhuist, gewoon van de ene naar de andere kamer.
Resultaat een blauw scherm met C0000135. Ik zal hem eens gaan ontfreggelen morgen!:p

Black Tiger;195815 zei:
Hmmz... volgens mij spelen er rare invloeden van F. Vandaag boven de pc van dochter verhuist, gewoon van de ene naar de andere kamer.
Resultaat een blauw scherm met C0000135. Ik zal hem eens gaan ontfreggelen morgen!:p

Succes ermee roei die hele grot maar uit..

Het is alweer gefixed, hij dacht stiekum via een avg update naar binnen te sluipen maar ik heb het toch mooi gezuiverd!:biggrin:

Pas maar op voor de download die ik net weggezet heb. ;)

Zo ben keihard terug met een nieuwe pc en het draait allemaal weer op 100% hiero..
Firewall wat aangesterkt en nu karpsperky 2009 er op dus kan er weer even tegenaan.
De vorige was m'n CPU althlon 2700+ opgeblazen, had het een beetje te heet gekregen van al dat speurwerk.. :biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan