Hele hoge pieptoon in de tuin?

postbezorger

New Member
Lid sinds
18 okt 2014
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Telkens als mijn kinderen in de tuin zitten en horen steeds een hele hoge pieptoon. Ik hoor ze overigens niet. Weten jullie wat dit kan zijn? Kinderen klagen als ze bij mij in de tuin zijn over oorpijn klachten.
 
Hoi postbezorger, kan het wellicht dat 1 van jou buren een apparaatje in zijn tuin heeft staan om katten en dergelijke te verjagen?
 
Kan ook hoogspanningsmast zijn.
 
Denk ook aan het antwoordt van Freggel.

Buren van mijn ouders hebben ook zo'n ding, die ik ook hoor. erg irritant als je lekker in de tuin zit.
 
Je kan de gemeente vragen te komen meten indien het die dingen zijn dan wordt het een gevecht joh om ze uit te krijgen tenzij je goede buren hebt
 
DB-meter app op je telefoon, en je hebt de bron snel gevonden...
 
Postbezorger is pakketjes aan het bezorgen denk ik. :biggrin:
 
Ik ben zo''n ding gehad in de tuin om mollen te verjagen.
Zelf nooit iets gehoord maar de jonge buren werden er gek van en konden er zelfs niet van slapen. Dus maar weer Carbid gebruikt :)
 
carbid asjeblief zeg !!! lol
 
Mollen in de tuin. Ik heb die heel simpel uit de tuin gejaagd een molshoop deels ontmanteld en de tuinslang in de gang gedrukt kraan open en een uurtje of 2 aan laten staan.
Al twee jaar geen mol meer in mijn tuin gezien. Terwijl op het aangrenzend gemeente grasveld er behoorlijk veel molshopen te zien zijn
 
the matrix;232610 zei:
Mollen in de tuin. Ik heb die heel simpel uit de tuin gejaagd een molshoop deels ontmanteld en de tuinslang in de gang gedrukt kraan open en een uurtje of 2 aan laten staan.


Ga ik zeker proberen!
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan