hellup welke kaart

T

tonykart

Aangezien ik eerdaags van mijn MM9500 allcam wil maken zal ik ook een nieuwe kaart nodig hebben denk ik. Nou heren welke ??

Kan iemand mij uitleggen wat het voordeel van de ene ten opzichte van de andere kaart is ?

ik kan kiezen tussen : 16f876/24C65, 16F628/24C65 , atmel 2323 + 24C16 en een atmel 8515 kaart. Wat kan ik het beste kopen ?? ik wil er ook een VP20 bij kopen doen of niet doen, suggesties ???

bedankt,

Tony

 
Ik neem aan dat je het hier niet hebt over een allcam in de normale zin van het woord maar over de nieuwe gepatchte camsoft voor seca/viaccess.

De meeste mensen gebruiken daarin een kaart met de ds9 files.

Dan zou je daar dus een bijpassende kaart voor moeten kopen.

De vp20 is nog steeds de beste goedkope programmer.

 
hallo Activ,

maar welke kaart kan ik dan het beste nemen ?

greetz

 
Hoi

Ik gebruik de Ghostwriter, die is iets duurder maar volgens mij beter voor de toekomst en kan men bestellen online en duurt ongeveer 4 dagen levertijd bij de sponser hier boven

Persoonlijk verkies ik de Atmelkaart de AT 90S2343

je kan altijd een keertje kijken op die site en dan beslissen

http://www.satarmy.de - shop en voor hulp kan je steeds terecht op het board van de ghostwriter

groetjes Esp

Succes

 
is de atmel at90s4323 hetzelfde als de atmel 2323 ? en kan ik deze gebruiken als mijn 9500 gepatched

word ??

 
Die 2323 is hetzelfde als de 2343, maar let op er is voor deze kaart op het moment geen seca/via/irdeto file.

De ds9 files werken het beste op 16f876/24C65.

 
@tonykart

Ik zei wel de ATMEL AT90S2343 - 24lc16

voor mijn seca werkt die prima en snel

 
bedankt mannen jullie hebben me weer goed geholpen ik weet welke kaart ik nu moet bestellen.

groeten uit het zuidn des lands

 
hallo mannen komt ie nog een keer, met welke software kan ik mijn kaartje beschrijven met picbined kan ik die niet lezen. ik zal iets moeten hebben waarmee ik beide kan lezen ?

een tweede vraag kan er ook een 27c1024 in de mm9500 voor het ds9 project of moet het perse een 27c512 zijn. die is dus maar once programable right ? oplossingen ik hoor van jullie ...

 
Er worden nu wel heel veel vragen gesteld, die eigenlijk niet in dit forum zijn toegestaan. Verder per e-mail graag.

 
hallo activ en andere mannen, helaas zullen we deze 'inforionde' even door moeten zetten via mijn e-mail adres, dit is tony@newfriends.zzn.com

mijn vragen zijn is dit ok voor DS9 project :

- 27C512 plcc (nieuwe software erin)

- DVB (sandra)

- moet er nieuwe software in de reciever ?

- werkt de bl***** nog steeds in zowel seca/irdeto

iedereen mag me mailen als ze kunnen vertellen hoe en wat,

bedankt

 
De blokker werkt nog steeds op irdeto en wat moet je met een seca blokker?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan