help aub

D

davidrod

Heren,

ik ben een spanjaard die de Dreambox al 3 dagen ( en nachten) aan het praat probeer te krijgen om digital plus te kijken maar het lukt niet.
Het probleem is dat ik heb al op alle forums gelezen, gidsen, manuals,... maar of ze zijn te makkelijk en ze leggen uit maar hoe je een ip adres geeft aan je pc en aan de dreambox of ze begginen gelijk over cams en emu,... maar ik heb nog niet kunnen vinden een goede gids waarin ik kan begrijpen wat de emu is, gemini, wat moet ik doen met keys,...
ik ben niet zo iemand die wilt 1 2 3 alles werkend krijgen, ik ben bereid om te lezen maar ik weet echt niet meer welke stapen moet ik volgen om de box aan het praat te krijgen. ik had begrepen dat als ik hem op het internet kon verbinden en emu op auto update kon ik met deze box mijn voetbal van cadiz op zondag kijken maar ik weet niet wat ik moet doen.
zou iemand mij kunnen aanwijzen naar manuals waarin het voor een domme spanjaard alles rustig wordt uitgelegd ?

alvast bedankt

david

Je bedoelt dat je "gratis" het canaldigitaal pakket te zien kan krijgen?
Zonder een eigen abbotje?
Is dat wat je bedoelt?

Dat mag niet...

Maar wat je dus moet doen:
Een image downloaden, uppen met een nullmodemkabel (ik ga nu even van een nieuwe 'maagedelijke' dream uit).
Een softemu installen.
Vertellen dat je shared met een bepaald ipadres wat je ontvangd.
En dan zou ie ut moeten doen, uiteraard als je continu internet hebt, immers elke 10 seconden vraagt je dream om de sleutels...

Maar dat mag dus niet, wat ik net vertelde, van dat delen.

Dus als je dat niet bedoelt, dan weet ik niet wat je wel bedoelt.

G

hallo David
ik kan je helpen ,ben ook spanjaard
maar ik moet wel je e-mail adres hebben.

saludos Jose

Bedankt jullie alleemaal voor de replies.
ik heb al een mailtje naar Jose gestuurd dus ik zie wel of hij mischien kan helpen. ik ben blij dat het nog niet gelukt is en dat ik geen voetbal kon kijken, wij verloren 0-4 van Sevilla :-(
Musli, ik ben in Amsterdam, maar bedankt voor je aanbod !!
ik blijf lezen en proberen, met geduld en informatie zal het zeker lukken

Saludos

David

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan