Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Misschien eerst even vanaf het begin beginnen: Kreeg je wel iets met de originele image? Mogelijk stond die er niet op.
Maar dan nog het lullige probleem: Het is mogelijk dat de lnb niet echt goed meer is. Als je nog een paar stuivers hebt, probeer voor de zekerheid een nieuwe lnb. En strip dan meteen je kabels even opnieuw aan. F-connector er weer op en nogmaals proberen. Dan zou je toch minimaal een fta zender moeten kunnen ontvangen. Na een scan op je Astra1 of met een settinglijst.
ik ben blij heb nu een image erop zitten van peter pan en werk goed heb nu nog een probleem mijn canaldigitaal kaart je doet niet ik heb een paar cams geinstalleerd maar weet het verder ff niet en hoe kan ik c+ bekijken en de s*x zenders
verder iedereen bedankt die mij heeft mee geholpen ik ben op de goede vind ik
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.