help flash voor phlilips 6072

L

leoboven

Wie weet waar ik een nieuwe flash kan laten zetten in mijn philips,want die is nu echt dood ook met de oslink alles gebrobeerd maar echt dood helaas!!!
 
Leg eerst eens even uit op welke manier je philips overleden is, als dit tijdens het flashen gebeurd is moet het volgens mij nog wel goed komen.
 
Originally posted by freggel1
Leg eerst eens even uit op welke manier je philips overleden is, als dit tijdens het flashen gebeurd is moet het volgens mij nog wel goed komen.

Inderdaad tijdens het flashen gebeurd.
bij enablepgm leest die wel.
Dan krijg ik bij alle 18 blokken erase failure.
uitlezen gaat wel.
eprom er in zetten ook.
wie weet nog een oplossing
 
Ik wil je wel het ??n en ander uit proberen te leggen, maar misschien toch een vraag:

Ben je al eens bij m_z wezen kijken of op de flipsclub?
 
Originally posted by freggel1
Ik wil je wel het ??n en ander uit proberen te leggen, maar misschien toch een vraag:

Ben je al eens bij m_z wezen kijken of op de flipsclub?

Heb zowat alles gezien met philips pagina's maar kom er niet uit .
Ik denk zelf dat de flash is overleden en moet er een nieuwe worden ingezet maar waar kan ik dat laten doen?
 
Ik geloof niet dat hij dood is je Flash, ik heb dit al een paar keer gehad door een schrijf fout bij het flashen.
Gewoon blijven proberen door er bev eerst weer de originele soft in terug te schrijven of wat voor andere dan ook en/of door een ander Oslink progje te gebruiken zoals oslink 1.3 of 1.4
Soms herkent hij bij het schrijven niet dat er een verschil zit in een blok en slaat deze over terwijl die toch geprogt moet worden en als je verschillende firmware probeert die wat dat blok betreft compleet anders is dan overschrijft hij hem weer.

Dit is mijn ervaring en ik kan het anders ook niet verklaren.

succes
 
Controleer ook voor de zekerheid even dat je wel de juiste flash hebt voor een 6072.Zelf heb ik al meerderemalen meegemaakt dat het dan een 6071 file was ,en dan werkt het ook niet,het belangrijkste is dat je contact kunt leggen met je philips.

Greetz Decophil.
 
Hoi,

Ik heb nog wel een flash liggen.
kan deze er ook nog voor je inzetten.

Bye Ron
 
krijg je nog wel een signature van je deco uitgelezen met je oslink?

in dat geval is er zo goed als zeker niets mis met je flash

gewoon een kwestie van een andere FW erin blazen, en daarna de gewenste komt regelmatig voor die write errors

hoe en waarom heb ik ook geen verklaring voor

suc6
 
ik doe altijd met v3 software soms gaat ie dood , maar ff nieuwe firmware en daarna doet hij het weer!!!1
 
Check diode d 6241 (byw98)

Veel voorkomende Philips fout, laat de display zwart in dat geval.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan