Help, met settingslijst

E

episat

Help heb ik nodig met mijn settings lijst, sinds kort heb ik een humax 5400Z, waarop een draaibare antenne met een jeager motor, dus geen DiseQ 1.2, maar met een externe besturing.

Als ik nu bij de antenne settings 32 verschillende satelieten opgeef en de rest, zoals 12V, DiseQ e.d. uit laat staan, kan ik wel de satelieten inscannen, maar komt alles achter elkaar in de lijst te staan, dus er wordt niet aangegeven bij welke sateliet de zenders horen, terwijl ik toch bij het zoeken aangeef op welke sateliet er gezocht moet worden.

Bij mijn Nokia 9800 staat bij iedere zenderlijst de sateliet bovenaan, is dat bij de Humax niet het geval.

Bij de status van mijn ontvanger staan de volgende gegevens;

HW versie: OAK 1&2 2.1

SW versie: HIC 1.03.06+

Div.Dr.versie:biggrin:IC 1.03.06+

SW lastupdate:10 aug.2001

Loaderversie: H2.08

System ID: 0016.0600

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Grts.

 
Helaas doet de Humax dat niet. Op internet staan verschillende kanalen lijsten met daarin netjes de satelliet namen in de zap lijst.

Mijn settings lijst kun je vinden op http://home.hetnet.nl/~humaxsettings/index.html

Ik heb alle satelliet namen vermeld in de zap lijst. Druk je op de ok knop en vervolgens op de gele knop dan krijg je alle sats onder elkaar te zien en je kunt gemakkelijk van de ene satelliet naar de andere satelliet zappen

pet123

 
he epi

leuk je hier weer eens te zien

Ik gebruik ook meestal de lijst van pet123, is altijd up to date.

effe met setedit op eigen manier instellen en alles is toppie.

 
Bedankt voor de reakties, hoef ik ook niet te gaan zitten knobbelen, hoe ik dat nu weer voor elkaar moet krijgen.

Dus als je de lijst erin zet, moet je de Diseq gewoon allemaal op A zetten, of kun je alles gewoon uit zetten.

En is het dus zo dat als je op een sateliet gaat inscannen de gevonden kanalen gewoon onderaan de lijst komen te staan en niet bij de bijbehorende satelieten.

Bij Humbox4.1 staan met die settingslijst, 16 satelieten, kun je er ook 32 van maken.

Wel veel vragen, maar het werkt toch net even anders dan de Nokia, met setedit 0.43.

Alvast bedankt

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan