Help

Gemini draait!!!!!

Hoera.

Maar nu de instellingen om alles weer open te krijgen en om de laatste keys optehalen via lan.

Iemand nog idee?n

Alvast bedankt.

;)
Nr.10

Weer een stapje verder. Vanuit de laptop is de dream weer bereikbaar.

Ben nu nog op zoek hoe ik de software update kan instellen want dat lukt nog niet.

;)
Nr.10

Oke, de keys zitten onder blauwe knop, dan cam settings (ofzoiets), dan cam user, keys, update.
Het kan zijn dat je dit nog niet ziet, dan moet je even desbetreffende addon installeren.
Blauwe knop, addons, download en install en dan kies je de keys.
Als dat gebeurd is dan kun je via de her als eerste aangegeven optie de updates voor de keys terugvinden.

Gisteren kreeg ik ofwel multivision ofwel spanje. Update je via Anonymous2 dan heb je op beiden beeld.

Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik had ook geprobeerd via anonymous1 te updaten en meteen daarna hing mijn Dreambox. Na een reboot bleek de complete kanalenlijst pleitmans, dus die Anonymous 1 zal ik niet meer vlug gebruiken.:)

De blauwe knop die werkt al. Het gaat nu nog ff om hoe ik de software updates kan doen. De instellingen om de website te vinden waar je de sleuteltjes kan downloaden.

;)
Nr.10

Die heb ik je net gegeven, lees de eerste regel van mijn reply nog maar eens.:)
Zelf een www adres ingeven gaat niet, het is geen rudream.
Of je zou misschien ergens een file moeten aanpassen, maar dan weet ik niet uit mijn hoofd welke file dat zou moeten zijn.
De reeds aanwezige key update mogelijkheden zijn voldoende mijns inziens.

Black Tiger zei:
Gisteren kreeg ik ofwel multivision ofwel spanje. Update je via Anonymous2 dan heb je op beiden beeld.

Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik had ook geprobeerd via anonymous1 te updaten en meteen daarna hing mijn Dreambox. Na een reboot bleek de complete kanalenlijst pleitmans, dus die Anonymous 1 zal ik niet meer vlug gebruiken.:)

hier net hetzelfde probleem , zelfs met anonymus 2 kan ik ze nooit beide tegelijk aan het werk krijgen , en met autocam duurt het te lang om te zappen
na lang prutsen heb ik mary.tar eens in de temp geplaatst en geinstaleerd , en die werkte direct op beide paketten :biggrin:

Oh strange. Gisteren lukte het me wel met Anonymous 2.
Maar ik moet wel zeggen dat het er op leek alsof het weer niet gelukt was. De NL zenders (op cs) wilde zelfs niet eens meer.
Dus heb ik even de Dream gereboot en daarna deed alles het, ook MV en Taq.

Maar je hebt wel gelijk dat de Mary's bundle gemakkelijker werkt, die doet het in een keer net zoals je zegt.
Dat is nog wel een key download optie die ik een beetje mis in de Gemini.:)

Nummer10 zei:
Gemini draait!!!!! Hoera.
Waar lag het nu aan ? Misschien hebben anderen nog iets aan je antwoord/reactie.

na lang prutsen heb ik mary.tar eens in de temp geplaatst en geinstaleerd , en die werkte direct op beide paketten :biggrin:

Heb jij Mary werkend op Gemini ?
Kun je uitleggen hoe je dat klaargespeeld hebt ?
Ik kan na de installatie Mary nergens terugvinden ........

Appie

Het gaat om de geavanceerde instellingen bij de setup.

Ik heb het ip adres al in gevoerd dat gaat allemaal goed. maar als ik naar software update ga kan ik internet update doen of handmatig.

Hier krijg ik een error: server replied 404 not found.

Misschien iemand anders die weet hoe deze instelling moet staan???

Alvast bedankt.

;)
Nr.10

Ben aan het proberen om via mount manager een server IP adres in te voeren maar ik loop nu vast bij het verhaal dat hij geen IP kan opslaan omdat er geen map is aan gemaakt.

Iemand die hier al ervaring in heeft???

;)
Nr.10

@appie: downloaden (van waar weet ik ook niet) en dan uitpakken en in de juiste dirs plaatsen of in de temp map zetten op de dream en dan manual addon install doen.

@Nummer10: Aiz.. als je die keys addon geinstalleerd hebt zou het moeten lukken. Nu valt me net in dat jij met een 7000 werkt en ik met een 7020.
Op de 7000 had ik verleden week ook het probleem dat ie een "url not present" of zoiet gaf.
Maar ik had toen ook niet de key update addon geinstalleerd. Het kan echter zijn dat er wat dit keys gebeuren (de url dus) verschil zit tussen de 7000 en de 7020 (waar het wel op werkt).
Doch helaas weet ik niet waar je dat moet zoeken, misschien dat iemand anders je dat kan vertellen.
Ben er zelf ook wel benieuwd naar eigenlijk.:)

Ik heb de gemini serieel erop gezet en toen werkte het wel.

Van mij mag dit draadje dicht. Want dit probleem is opgelost. Voor het andere probleem start ik een nieuw draadje zodat het wat heldere blijft voor een ieder.

Allemaal bedankt voor de ondersteuning.

;)
Nr.10

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan