henksat zenderlijst

rolsat

Active member
Lid sinds
25 feb 2003
Berichten
213
Waarderingsscore
1
Punten
18
Leeftijd
81
Locatie
Papendrecht
Hallo luitjes,

Hoe verwijder ik mijn oude gedownloade zenderlijst van henksat.
Een nieuwe lijst wilt hij niet downloaden omdat deze al bestaat.
Ik heb fabrieks instellingen geselecteerd en in bedrijf gezet maar voorlopig nog niks
De tunerconfig is eenvoudig ingesteld.
gr
rolsat
 
Een settinglijst verijderen kun je door er een nieuwe lijst er overheen te zetten.

Gebruik hiervoor dreamset die door het eendenteam hier regelmatig gepost wordt.

Even de juiste setup in dreamset aanpassen (IP adres, username: root, geen password voor een VU+), firmware = custom, software = enigma 2 ver 4, dan even checken of de juiste instellingen gekozen zijn druk op test configuration en vervolgens op save configuration drukken en dan een lijst erinzetten die je graag wilt (een lege kan niet ) via het knopje transfer (write)
Je kunt ook eerst je bestaande uit je box downloaden (en alles op 1 na verwijderen en die terug zetten dan is de boel ook (bijna) maagdelijk
via het knopje transfer (read)

Ik heb een E2 lijst ter download staan op mijn homepage www.georzie.nl/the-matrix/e2.zip
 
the matrix;214519 zei:
Een settinglijst verijderen kun je door er een nieuwe lijst er overheen te zetten.

Gebruik hiervoor dreamset die door het eendenteam hier regelmatig gepost wordt.

Even de juiste setup in dreamset aanpassen (IP adres, username: root, geen password voor een VU+), firmware = custom, software = enigma 2 ver 4, dan even checken of de juiste instellingen gekozen zijn druk op test configuration en vervolgens op save configuration drukken en dan een lijst erinzetten die je graag wilt (een lege kan niet ) via het knopje transfer (write)
Je kunt ook eerst je bestaande uit je box downloaden (en alles op 1 na verwijderen en die terug zetten dan is de boel ook (bijna) maagdelijk
via het knopje transfer (read)

Ik heb een E2 lijst ter download staan op mijn homepage www.georzie.nl/the-matrix/e2.zip

Matrix,
Bedankt voor je tip ga ik proberen.
Ik heb het toevallig voor elkaar gekregen via pakket beheer, dan kun je henksatslijst verwijderen en later via plugin henksats lijst weer downloaden.
gr
rolsat
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan