het begint al goed

H

hatz

ik heb kaartje de skystar c1 binnen en al ingebouwt in pc
heb kabel uit rechever gehaalt die werkte, krijg geen signaal dus ook geen beeld.

met alt.dvb en progdvb geprobeert snap der nixvan.

wie o wie heeft een tip

gr hatz,

altijdt op weg naar het onmogelijke.
 
met progdvd

settings , device list en diseqc gedaan ?
 
krijg nog steets de foutmelding failed to open softcam key
device nod started

gr hatz,

of slaapt iedereen,
 
hatz zei:
krijg nog steets de foutmelding failed to open softcam key
device nod started

gr hatz,

of slaapt iedereen,

Het gegeven advies al uitgevoerd?

Zo ja, al gecontroleerd of de kaart goed in de bus zit en de goede drivers geinstalleerd zijn?

Als het dat niet is dan een andere progdvd versie proberen. Sommige hebben bugs.

Wel eerst deinstalleren en om te voorkomen dat dezelfde fout melding blijft verschijnen: computer uitzetten , halve minuut stroom eraf en computer opnieuw opstarten.

toos
 
In tegenstelling tot (bijna alle) stand-alone tuners begint een PCkaart direct dingen met je LNB te regelen. Bij mij staat power on voor de LNB, in het programma MyTheatre staat die (uit mijn hoofd) standaard uit. Krijg je dus geen signaal.
Goeie volgorde is: bijgeleverde kaartsoftware installeren en controleren of-tie werkt, dan progdvb of mytheatre of ritzdvb of wat dan ook erop zetten en aan de praat zien te krijgen.
Let ook op of Windows niet moppert over IRQ conflicten ed. Mijn Nexus shared nu een IRQ met de promise controller en dat gaat (geloof ik goed), maar het kan ook problemen geven. Dan wisselen van PCI slot, omdat je om de een of andere reden dit soort dingen nauwelijks kunt instellen onder XP tenminste...
 
Richard7 zei:
Let ook op of Windows niet moppert over IRQ conflicten ed. Mijn Nexus shared nu een IRQ met de promise controller en dat gaat (geloof ik goed), maar het kan ook problemen geven. Dan wisselen van PCI slot, omdat je om de een of andere reden dit soort dingen nauwelijks kunt instellen onder XP tenminste...

Toen ik in een nieuwe computer de kaart wilden installeren die in mijn oude computer altijd prima gewerkt had, kreeg ik hem niet aan de praat. Windows beweerde dat er geen problemen waren maar toen ik de kaart in een ander slot gestoken had lukte het wel.

Toos
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan