Het begint hier nu ook.

Je moet het je niet zo aantrekken sat-ed.
Dat van die gele taxie ja oke ik ben over de 70 dus niks in te brengen bij een gespierde jonge inbreker.
Den haag ja daar hebben we met zijn allen voor gestemd.

Maar sat-ed toen ik nog bij mijn ouders in huis woonde heb ik het volgende meegemaakt.
Het was al laat en donker en ik had alles al afgesloten.
Maar mijn vader had de achter deur weer los gemaakt en dat wist ik niet.
Ik liep in de gang en plotseling ging de achter deur open de kennis van mijn vader heeft het geweten.
Ik zag het net iets te laat.
Dat is dan een reactie je denkt dan heel anders.
Dat men iets meeneemt na maar dat ze binnen kunnen komen dat blijft je hele leven bij.
 
bedoelde meer wat dus WEL met dit topic te maken heeft dat er een zeer grote groep mensen is die geen andere uitweg meer zien dan het illegale pad te gaan bewandelen omdat deze groep dusdanig in het nauw gedreven is door regeltjes en wetjes en o.a geld zorgen
Dat had ik dus al geschreven als oorzaak en dat was ook waarvan je een deel uit mijn quote haalde.
En daarop vroeg je wat het excuus van de overheid was, dat is geen mening maar een vraag. Daarmee haal je de discussie naar de overheid.

Als je gereageerd zou hebben over dat tekort met die politieauto's etc. dan had je niemand gehoord, maar er zijn meerdere mensen die het even niet meer over de overheid zelf willen hebben telkens.
Dat heeft niet met goed lezen te maken, het ging over dat inbraken hier ook gebeuren, inbrekers, niet over de boeven in Den Haag.
Haal die boven in Den Haag weg, dan blijf je toch altijd rovers en inbrekers houden, het enige verschil is dat het nu meer is door bepaalde maatregelen buiten onze invloedssfeer maar daar hebben we het in andere onderwerpen al genoeg over.

Soms is het c'est la ton qui fait la muziek.

Jij interpreteerde het als een aanval, maar ook dat is een kwestie van goed lezen, het gaat niet om jou, het gaat er om dat we in bijna elk onderwerp wel een referentie naar Den Haag krijgen door deze of gene en dat moet niet het geval zijn. Had misschien ook wel op een andere toon gezegd kunnen worden, maar het zat schijnbaar ook hoog. En hij is niet de enige die dat minder willen.

Ja @Dr.Z die zijn met stelen begonnen, maar wat mij betreft is daarmee ook de kous af, want we kunnen er verder niets mee. Er gaat al een ander onderwerp feitelijk over wat er allemaal mis gaat door die daarboven. Meerdere zelfs.

Inderdaad is het vrij logisch dat er dan ook gekeken wordt over hoe men zichzelf kan beschermen tegen inbrekers, immers aan wat die daarboven doen hebben we nu toch geen invloed (die prikkel is niet weg te halen) en tegen inbrekers kan men wel zichzelf proberen te beschermen met vaak ook wel effect.
 
@sat-ed nee niemand zal je een "eikel "vinden een ieder heeft zijn/haar eigen mening hierover .
En wat dat blokje lood betreft heb dat kunnen ze krijgen en houden.
De rest blijven ze af , maar eerst langs de honden proberen te komen :giggle: .
Het zij twee tsjechische wolfhonden .
Het is eigenlijk van de zotte dat je, je eigen spullen nog niet meer mag verdedigen , en alles dan "maar" vrijwillig moet afstaan en dan maar de politie bellen dat er is ingebroken............ ze geen tijd hebben en of jij dan maar naar buro of via hun site aangifte moet gaan doen.
Maar genoeg over geweld ed wens jullie een gelukkige kerst en een heel gezond 2023
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan