Het eurotje is meer waard als een mens.

Kon even niet meedoen. Maar ik vind dat Rutte toch wel iets meer had kunnen doen.Een ziekenhuis is geen pretpark voor de mensen die er liggen.

En ik blijf er bij dat de mensen maar zo snel mogelijk moesten oprotten.

En daar had hij moeten ingrijpen.
Ja ik blijf bij mijn eerdere bericht van de week de mevrouw die er over gaat bij het Zilveren kruis gezien in Nieuwsuur en ze zijn jarenlang bezig geweest om de zorg naar een hoger nivo te krijgen en niet gelukt op een gegeven moment is het dan beter er mee te stoppen.

Maar er waren ook een paar succesvolle behandelingen mogelijk zoals maagverkeining en borstkanker behandelingen maar die dokters kunnen dat in een ander goed ziekenhuis wel voortzetten verwacht ik..

Ja en dat de mensen snel weg moesten het was herfstvakantie en nergens druk dus er waren voldoende ambulances het verdient niet de schoonheidsprijs maar het is probleemloos verlopen, ja wat er waar is van die ene patient die verkeerd terecht is gekomen heeft daar uiteindelijk toch de juiste behandeling gekregen.

Nou de kamer heeft zich er mee bezig gehouden en voor het ziekenhuis in Lelystad en de drie poli's wordt naarstig naar een oplossing gezocht dus dat komt ook vast goed.

Ik vind het wel grappig dat er in dit draadje steeds gesproken wordt over graaiende zorgverzekeraars maar hier is juist het tegengestelde waar Slotervaart was juist een goedkoop ziekenhuis daar ging het dus niet over het gaat over een goeie zorg waar de zorgverzekeraar mee bezig is.

Wat het in Lelystad precies is weet ik niet wel is het zo dat dat ziekenhuis gebouwd is op de verwachting dat er veel meer mensen zouden komen wonen dus waarschijnlijk te weinig patienten voor het ziekenhuis en kan het niet rendabel draaien.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Herfstvakantie ja daar had ik even niet aan gedacht.

Ik heb nog nooit langdurig in een zieken huis gelegen maar het lijkt me verschrikkelijk als het zo snel moet.

Als je heel lang onderweg bent is natuurlijk ook niet goed en nu snap ik de keuze beter.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan