Het gevaar ligt op de loer.

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.476
Waarderingsscore
616
Punten
113
Leeftijd
73
Locatie
Een stoplicht op rood.
ik slaap altijd met oorpropjes met muziek van de IPOD
Reden: het is hier zo verrekte stil dat ik van ieder vreemd geluidje wakker wordt.
Weliswaar is er ook radio 10 op de achtergrond maar ik word daar om de haverklap van wakker nieuws en steeds "RADIO 10"
Dus ipod in en mijn favoriete muziek (oa: enigma , faithless, moody blues.)
Maar vannacht kreeg ik de ipod niet aan de praat.
Ik verdacht de kabel , draai op mijn zij om op het nachtkastje om de adapter en kabel te controleren (liggend) en door die verrekte zo flexibele k@t topper glee ik naar de rand van bed , kon me nergens aan vasthouden en flikkerde spontaan uit bed
Met mijn hoofd knalde ik op het nachtkastje en mijn rechterarm en beide knieën tegen de radiator.
Daar lag ik.

Heb al vaker ellende gehad met zo'n nasa topper dat bij omdraaien in slaap ik de rand van het bed nader.
Dus gelijk die topper eruit geflikkerd en proberen op rust te komen. Uurtje liggen malen, pijn nam toe paracetamolletje , om half 4 eindelijk in slaap.

Maar nu hevige koppijn enkele blauwe plekken , dat wordt vandaag bankzaken doen.
Ipod is hersteld is blijven hangen in een update.
 
Met mijn hoofd knalde ik op het nachtkastje en mijn rechterarm en beide knieën tegen de radiator.
:oops::oops::dunno:
Oei da's niet zo best zeg. Is het dan misschien niet beter die topper van het bed af te kiepen?

Had je niet pas zo'n matras gekocht die zo lekker lag en goed voor de rug was, of vergis ik me hier met iemand anders? Mijn geheugen laat soms ook wat steekjes vallen. Maar dit is zeker wet iets om mee uit te kijken, zeker als je het risico loopt ook nog met je hoofd tegen kastjes te knallen.:cry2:
 
Klopt ik had een nieuw matras "emma" gekocht naderhand een topper van 6cm omdat het emma matras soms te hard aanvoelde.
Het emmamatras is al zo'n 23cm dik en nu met die topper bijna 30 cm. Dit geheel steekt zowat 18cm boven de zijkant van bed uit. Ga ke smorgens uit bed dan zak je bijna 10cm aan de zijkant omlaag en glij je naar beneden.

Op zich sliep ik met die topper prima minder drukpijn op heupenen onderrug.
Nu ligt die topper onder de lattembodem.Op de grond 😤
 
daar zijn bedhekjes voor

of je bodem proberen te laten zakken
 
Zo zie je maar weer in Almelo is altijd wat te doen of je valt uit bed of een boerenprotest.:geek:
 
Ik zou ook het bed om draaien en in plaats van behang schuimrubber tegen de muur.
 
Je kan misschien eens kijken naar zo’n antislip mat er onder, hierdoor verschuift de topper niet.
 
De topper blijft liggen maar omdat de rand van matras en topper ruim 22cm boven de zijplank van bed erboven uitsteekt en je ligt daar inde buurt dan zakt de zijkant omlaag en rol je zo het bed uit als je met je rug nasr de rand ligt. Is meal ern paar keer overkomen dat ik er bijna naast lag.

Wat ik gisteren deed was uitermate stom ik probeerde op die rand liggend wat controleren en schoof zo het bed uit. Met alle gevolgen van dien.

Vannacht gaat het zonder topper, het matras is wat steviger en de hoogte boven bedrand is dan 17cm
 
Als je gaat slapen voor straks welterusten en en voor het opstaan een zachte landing.:ROFLMAO:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan